مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

رویکرد اصلی موسسه ایثار، توانبخشی ایثارگران سالمند است

ربیعی گفت: اولویت و رویکرد اصلی موسسه ایثار، توانبخشی ایثارگران سالمند همچون والدین معزز شهدا و جانبازان و آزادگان گرامی است.
کد خبر: ۵۱۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳ - 26April 2022

رویکرد اصلی موسسه ایثار، توانبخشی ایثارگران سالمند استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست رویکرد‌ها و اهداف موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان مرکزی با حضور «رضا ربیعی» مدیرکل و معاون توسعه بنیاد استان مرکزی برگزار شد و مسائلی همچون توانبخشی و سالمندی جامعه ایثارگری و رسیدگی به نیاز‌های آنان به بهترین شکل ممکن تحت بررسی قرار گرفت.

«رضا ربیعی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در این نشست توجه به والدین شهدا و جانبازان را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پیش رو دانست و اظهار داشت: یکی از اهداف ما در بنیاد حفظ کرامت و رضایتمندی ایثارگران است که این مهم تنها با تلاش و کوشش میسر خواهد شد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی افزود: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جایگاه ارزنده‌ای برخوردار بوده که با اجر عظیم همراه است، این خدمات باید با حسن خلق، سعه‌صدر و با حفظ جایگاه و منزلت خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارائه و از سر خلوص نیت انجام گیرد.

وی تصریح کرد: شعار ما، ایثار یک حس خوب و ماندگار است که باید در تحقق این شعار و توسعه و بهینه‌سازی خدمات، حرکت کنیم تا آن حس خوب و ماندگار محقق شود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار