امام جمعه ایلام:

تکریم ارباب رجوع و بیماران در اولویت قرار گیرد

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» گفت: باید از ظرفیت استان‌های معین در حوزه تامین اجتماعی در تهیه تجهیزات، دارو و... برای خدمت به زوار اربعین استفاده شود.
کد خبر: ۵۱۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ - 26April 2022

تکریم ارباب رجوع و بیماران در اولویت قرار گیردبه گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «اله‌نور کریمی‌تبار» نماینده ولی‌فقيه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار مدیر درمان تأمین اجتماعی استان و رؤسای مراکز درمانی تابعه تأمین اجتماعی ایلام، با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و بیماران، اظهار کرد: دعای خیر یک بیمار می تواند هم دنیا و هم آخرت شما را تضمین کند.
 
حجت‌الاسلام«کریمی‌تبار» با بیان اینکه اگر مراجعه کننده به مراکز درمانی تامین اجتماعی دارای وسع مالی باشد به مراکز خصوصی مراجعه می کند، گفت: برخورد  مهربانانه و اسلامی با بیمار و ایجاد روحیه امیدواری پاداش اخروی خواهد داشت.
 
نماینده ولی‌فقيه در استان بیان کرد: کادر پزشکی نسبت به وقت برای معالجه بیمار در ویزیت ها در روز قیامت باید پاسخگو باشد.
 
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه ارتباط با خدا زندگی را برای انسان شیرین می سازد، گفت: وقتی خداوند ما را در جایگاه خدمت قرار می‌دهد، باید در مسیر به خدمت مردم تلاش کنیم.
 
حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» ساخت کلینیک در شهرستان ها را  بسیار  ارزشمند دانست و گفت: برای جامعه هدف تأمین اجتماعی و ساخت درمانگاه و گرفتن منابع مالی از مرکز تلاش شود.
 
وی با بیان اینکه اربعین فرصت استثنایی است که ما به زوار امام حسین(ع) خدمت کنیم، اظهار کرد: خدمت به زوار اربعین یک توفیق ارزشمند بوده که خداوند نصیب هر کسی نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها