امام جمعه ایلام:

رسانه بهترین ابزار برای پدافند در برابر هجمه‌های نرم دشمنان است

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» گفت: رسانه بهترین ابزار برای پدافند در برابر هجمه‌های نرم دشمنان است.
کد خبر: ۵۱۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴ - 26April 2022
رسانه بهترین ابزار برای پدافند در برابر هجمه‌های نرم دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «الله‌نور کریمی‌تبار»  نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره استانی «‌نماز و رسانه»، اظهار داشت: دشمن امروز متعرض دین ما شده است و به جد هم در حال پیشروی در زمینه تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی است.

حجت الاسلام «کریمی‌تبار»  با بیان اینکه در دنیای امروز تجربه نشان داده است در این دنیا اگر انسان ضعیف باشد ناچار به شکست و نابودی خواهد بود، گفت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند که بزرگترین دشمن کسی است که نیرنگ های او مخفی تر باشد، امروز دشمن در قالب های نرم وارد عرصه مقابله با ارزش ها و باورهای دینی به ویژه در فضای مجازی شده است.

وی با بیان اینکه جنگی که امروز دشمن در فضای مجازی بر علیه ارزش های دینی و انقلابی انجام می دهد، نیازمند بیداری و آگاهی است، ابراز کرد: حضرت علی (ع) در در روایاتی می فرماید که کسی که در هنگام یاری امام زمانش خواب باشد، با لگد دشمن بیدار می‌شود.

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» با تاکید بر اینکه امروز باید برای پدافند در برابر تهاجم دشمنان در جنگ نرم و فرهنگی تلاش کنیم و موضع پدافندی را شکل دهیم، بیان کرد: یکی از موثرترین ابزار های بازدارنده ما در برابر آسیب های اجتماعی و مقابله جنگ نرم و فرهنگی دشمن، نماز است، نماز بازدارنده است و هر قدر ارتباط ما با خدا بیشتر باشد به همان اندازه هم بازدارندگی ان هم بیشتر است.

وی با بیان اینکه رسانه بهترین ابزار برای پدافند در برابر هجمه های نرم دشمنان است، گفت: دشمنی دشمن و استکبار جهانی برای ما محرز شده است و آمریکا به تعبیر حضرت امام راحل، شیطان اکبر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها