فرمانده سابق سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

سپاه، نیروی مولد انقلاب اسلامی در تمامی عرصه است

سردار آبنوش گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی مولد انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها به شمار می رود.
کد خبر: ۵۱۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳ - 26April 2022

سپاه، نیروی مولد انقلاب اسلامی در تمامی عرصه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «سالار آبنوش»، فرمانده اسبق سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در محفل شبی با شهداء شهر عصمت آباد، به تغییر ساختار بین المللی جهان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مأموریت سپاه صرفاً حفظ و حراست از داخل کشور نیست چرا که حراست و صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه‌ای فراتر از مرزها را می‌طلبد که سپاه در این امر بسیار موفق بوده است.

وی در ادامه افزود: امروزه شاهد هستیم که جوانانی آماده، مؤمن و از هر جهت آماده وارد سپاه شده و نسل سوم و چهارم سپاه را رقم زده‌اند که امیدوار هستیم این روند همچنان تداوم داشته باشد تا سپاه همچنان با نشاط و بالنده باشد.

سردار آبنوش، سپاه را نگهبانی امین و وفادار به مکتب امامین انقلاب اسلامی دانست و گفت: یکی از دلایل اصلی این راهبرد شوم آمریکا این است که سپاه یک نیروی واکنش سریع و مردمی و انقلابی بوده که همواره توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

فرمانده اسبق سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود به کارکردها و مأموریت های در حال حاضر سپاه اشاره کرد و گفت: با گذشت چهار دهه از زمان تشکیل سپاه، این نهاد مکتبی، مردمی، نیرومند و با اقتدار می گذرد. نوسازی و سازندگی به ویژه در مناطق محروم و کم برخودار و کمک به رونق و توسعه آن مناطق با محوریت قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و کارگاه های زودبازده از جمله کارکردها و فعالیت های است که امروز سپاه بر عهده دارد، و سپاه با این عملکرد ها و فعالیت ها خود را کمک حال دولت ها و خادم ملت می داند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار