مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی:

ماه رمضان، ماه مهمانی خدا، ماه جبران گذشته ها، ماه دریافت امان نامه ابدی از خدا است

حجت‌الاسلام محبی گفت: ماه رهایی از دوزخ، ماه بهشتی شدن، ماه سامان بخشیدن به دنیا و آخرت، ماه کشف و کرامت و ماه شایستگی برای لقاءالله و دیدار خداست.
کد خبر: ۵۱۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷ - 26April 2022

ماه رمضان، ماه مهمانی خدا، ماه جبران گذشته ها، ماه دریافت امان نامه ابدی از خدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام محبی مسوول نمایندگی نهاد رهبری ظهر امروز (سه‌شنبه) در دانشگاه آزاد اسلامی در جمع رزمندگان تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: ماه رمضان یک فرصتی است كه خيلی وقت‌ها ما منتظر آن هستيم. خوشا به حال كسانی كه از اين فرصت‌ها استفاده می‌كنند.

وی گفت: انسان هم مادامی که با خداوند متعال ارتباط دارد معنوی و نورانی است و روح خدایی دارد و از زشتی هایی که می تواند روح را درگیر کند رها و آزاد است.

حجت الاسلام محبی افزود: در طول تاریخ نمونه های فراوانی از این قطع ارتباط وجود دارد که در صدر اسلام آنانی که به برکت وجود با عظمت پیامبر اسلام به صراط مستقیم بازگشته بودند، علیه پیامبر و ائمه اطهار علیهم السلام دست به اقدام زدند و عدم ارتباط ایشان با خدا اقدام آنها را علیه قرآن و اهل بیت به همراه داشت.

وی خاطرنشان کرد: در صدر انقلاب اسلامی ایران نیز اشخاصی وجود داشتند که به واسطه ارتباط با امام و انقلاب مورد احترام مردم بودند اما بعد از امام راحل، چهره واقعی خود را نشان دادند و ابوحریره های زمان شدند و به قول مقام معظم رهبری شخصیت و شیوه و خط مشی امام (ره) را تحریف کردند.

حجت الاسلام محبی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای پاسداران انقلاب اسلامی در تیپ ۸۲ گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای سیر مسیر الی الله و خودسازی می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار