سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس؛

امنیت، اقتدار و آرامش امروز جامعه را مدیون شهدا هستیم

«خداپرست» با بیان اینکه فضای امن، صلابت، اقتدار و آرامش امروز جامعه را مدیون شهدا هستیم گفت: اگر امروز توفیق خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران نصیب ما شده همه را مرهون وجود شهدا و رشادت‌های آنها هستیم.
کد خبر: ۵۱۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴ - 26April 2022

امنیت، اقتدار و آرامش امروز جامعه را مدیون شهدا هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «وحید خداپرست» سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس امروز به مناسبت هفته کارگر به همراه تعدادی از مدیران نهادها و تشکل‌های کارگری در بازدید از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای قشر کارگری با بیان اینکه فضای امن امروز جامعه، صلابت، اقتدار و آرامش امروز جامعه را مدیون شهدا هستیم اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا از جایگاه بالایی برخوردار هستند که هر اندازه بتوانیم به خانواده معظم شهدا خدمت کنیم باز حق مطلب ادا نخواهد شد.

 این مراسم که در دومین روز از هفته کارگر در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان  برگزار شد حاضرین در مراسم پس از غبار روبی، عطرافشانی و گلباران مقبره دو تن از شهدای گمنام به بازدید از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس پرداختند.

«وحید خداپرست» با گرامیداشت هفته کارگر با ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدای کارگر بیان داشت: تجلیل از خانواده شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای این عزیزان نمی‌تواند حتی قطره‌ای از دریای  معرفت و ایثار و لطف شهدا را جبران کند.

سرپرست اداره کل تعاون، مار و رفاه اجتماعی استان فارس با بیان اینکه خانواده کارگر به سبب توصیه‌های دینی و انسانی به اندازه کافی منزلت و جایگاه والا دارد و اگر این جایگاه با عنوان خانواده شهید گره بخورد که دیگر قابل ذکر نیست.

وی با اشاره به موزه دفاع مقدس بیان کرد: تلاش‌های سردار«کوشکی» و همکاران وی در برپایی موزه دفاع مقدس و نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در این مرکز قابل ستایش است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس افزود: ما به سبب فضای امن امروز جامعه و صلابت و اقتدار و آرامش کنونی مدیون شهدا هستیم و هر اندازه که بتوانیم به خانواده معظم شهدا کمک کنیم حق مطلب را ادا نخواهد کرد اما به امید خدا به گونه‌ای عمل خواهیم کرد که شهدا شفیع ما شوند و عملکرد ما باعث روسفیدی ما نزد شهدا گردد چون در واقع ما به نوکر خانواده معظم شهدا هستیم.

در پایان این مراسم که با همکاری اداره کار استان فارس و اداره حفظ آثار و به مناسبت فرارسیدن هفته کارگر برگزار شد از برخی خانواده‌های شهدای کارگری استان فارس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها