مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در یزد برگزار شد

مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان یزد به همت بسیج رسانه یزد و با حضور مسئولان در سالن کوثر استاندار یزد برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ - 26April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان یزد به همت بسیج رسانه یزد و با حضور مسئولان در سالن کوثر استاندار یزد برگزار شد.

سرهنگ «علی محمد پارسائیان» مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد در این مراسم اظهار داشت: امروز دشمن در یک جنگ ترکیبی با جمهوری اسلامی است و مهمترین ابزار این دشمنی، رسانه‌ها و فضای مجازی است به طوری که گاهاً از این روش نیز جریاناتی را در کشور و استان رقم زده است.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر همین اساس بحث جهاد تبیین را مطرح و آن را یک فریضه عینی عنوان کرده‌اند، گفت: نقش رسانه‌ها در این رابطه موثر است لذا در قالب جشنواره رسانه‌ای ابوذر تلاش داریم که جدا از جهت‌گیری‌های سیاسی بتوانیم جبهه واحدی از رسانه‌ها را در مقابله با دشمن شکل دهیم.

پارسائیان نامگذاری این جشنواره به نام ابوذر را از این حیث که ابوذر نماد یک شخصیت انقلابی و مطالبه‌گری در دین مبین اسلام است، ذکر کرد و گفت: تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای برای دفاع از ارزشهای انقلاب از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره و بسیج رسانه است.

وی شناسایی، معرفی و حمایت از استعدادهای رسانه‌ای، اهتمام به رفع نیازهای آموزشی اهالی رسانه در جهت رفع کاستی‌ها و نواقص حوزه‌ی رسانه و تولید محتوی و کمک به تولیدات رسانه‌ای با موضوع آسیب‌های اجتماعی را از دیگر اهداق برگزاری این جشنواره برشمرد.

به گفته‌ی این مسئول، دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دو سطح استانی و کشوری برگزار می شود به نحوی که برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی افزود: جشنواره استانی ابوذر در یزد در ۱۱ قالب تولید محتوی رسانه‌ای از جمله گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و مقاله، تیتر،  موشن گرافی، عکس و سایر بخشها برگزار خواهد شد.

پارسائیان محورهای این دوره جشنواره را شامل موضوع شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی خواند و افزود: البته سه محور ویژه برای جشنواره استان نیز در نظر گرفته شده که شامل تولید محتوی ویژه جامعه شهدا و ایثارگران، گردشگری و دستاوردهای دانش بنیان در مصرف آب و انرژی است.

مسئول بسیج رسانه استان در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق سایت بسیج رسانه استان ارسال کنند که پس از داوری آنها، برگزیدگان در مراسم اختتامیه که همزمان با هفته بسیج امسال برگزار خواهد شد، معرفی و تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار