معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد:

تمام تمهیدات امنیتی لازم برای راهپیمایی باشکوه قدس در یزد تدارک دیده شد

«عزیزی» گفت: تمام تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری راهپیمایی باشکوه امن تدارک دیده شده، ضمن اینکه دستگاه‌های خدمت رسان همچون آتش نشانی و اورژانس نیز جهت برقرای شرایط لازم برگزاری مراسم اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۵۱۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷ - 26April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «علی اکبر عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، در حاشیه برگزاری سومین نشست ستاد استانی روز جهانی قدس پیرامون مصوبات این ستاد اظهار داشت: با توجه به برگزاری حضوری راهپیمایی روز جهانی قدس پس از دوسال و مساعد شدن شرایط بهداشتی استان در زمینه شیوع بیماری کرونا، مصوبات خوبی در این جلسه به تصویب رسید.
 
وی افزود: بر اساس این مصوبات تمام دستگاه‌های استان موظف شدند تمهیدات لازم در خصوص برگزاری راهپیمایی شکوهمند در سطح استان اندیشیده و بحث فضاسازی و تبلیغات شهری نیز در دستور کار شهرداری‌ها قرار گرفت.
 
عزیزی تصریح کرد: تمام تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری راهپیمایی باشکوه امن تدارک دیده شده، ضمن اینکه دستگاه‌های خدمت رسان همچون آتش نشانی و اورژانس نیز جهت برقرای شرایط لازم برگزاری مراسم اعلام آمادگی کردند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تشکیل کمیته‌های ۱۳ گانه برای برگزاری این مراسم مهم و ارزشمند جهان اسلام ابراز داشت: کمیته‌های مختلفی اعم از آموزش و پرو ش، دانشگاهیان، فرهنگی، رسانه‌ای و فضای مجازی، پشتیبانی و امنیتی، اطلاع رسانی و تبلیغات و…. شکل گرفته که تاکنون چندین جلسه هماهنگی را برای هرچه بهتر برگزار شدن راهپیمایی روزجهانی قدس برگزار و در حال پیگیری وظایف و برنامه‌های خود هستند.
 
عزیزی در پایان با تاکید بر این نکته که در این مراسم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مد نظر قرار دارد اظهار داشت: از مردم شریف، متدین و ولایتمدار استان دعوت می‌کنم تا با حضور باشکوه خویش در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های امام رحل عظیم الشان و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی)، تجدید بیعت نموده، به ندای آنان لبیک گفته و حماسه دیگری خلق کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار