استاندار مازندران:

برای برچیدن فساد نیازمند همکاری شرکت‌های دانش بنیان‌ هستیم

«حسینی پور» گفت: برای برچیدن زمینه‌های فساد در استان مازندران باید تمام مجوز‌های دولتی در اتاق شیشه‌ای قرار گیرد و در این زمینه نیازمند همکاری دانش بنیان‌ها هستیم.
کد خبر: ۵۱۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ - 26April 2022

برای برچیدن فساد نیازمند همکاری شرکت‌های دانش بنیان‌ هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در حاشیه بازدید از دو شرکت موفق دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس بر ضرورت توسعه و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در استان در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: توسعه و پیشرفت اقتصادی استان بدون پایه دانش و گام‌های علمی امکان پذیر نیست و پیرو منویات رهبر معظم انقلاب امسال همت خود را در راستای افزایش اشتغال نخبگان و فناوران مازندرانی در شرکت‌های دانش بنیان بکار خواهیم برد.

حسینی پور اظهار کرد: آمادگی کامل داریم در همکاری با مجموعه بزرگ دانش‌بنیان کشور به ویژه در بخش‌های کشاورزی و گردشگری زمینه اشتغال خیل عظیم نیروی متخصص استان را فراهم کنیم.

وی با عنوان اینکه یکی از این شرکت‌های دانش بنیان توانسته است انحصار کشور‌های اروپایی را بشکند، خاطرنشان کرد: تلاش‌های مسئولان و متخصصان این شرکت دانش بنیان قابل تقدیر است و اعلام آمادگی استان مازندران را جهت حمایت از این محصول دانش بنیان اعلام کرد.

استاندار مازندران در بازدید از یکی دیگر از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات دستور کار پیشنهادی استان را جهت همکاری با این شرکت در زمینه‌های ایجاد پنجره واحد الکترونیکی خدمات دولتی به دستگاه‌های مسئول اعلام کرد و گفت: برای برچیدن زمینه‌های فساد در استان باید تمام مجوز‌های دولتی در اتاق شیشه‌ای قرار گیرد و در این زمینه نیازمند همکاری دانش بنیان‌ها هستیم.

در پایان استاندار مازندران خواستار تشکیل کارگروه مشترکی میان پارک علم و فناوری استان مازندران و پارک فناوری پردیس در سریع‌ترین زمان ممکن شد تا ضمن احصاء ظرفیت‌های استان، زمینه‌های همکاری شرکت‌های دانش بنیان در سطح استان فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار