مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی با یگان‌های نظامی ضروری است

«نیک‌بخش» گفت‌: هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی با یگان‌های نظامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است و باید به گونه‌ای عمل کردبرنامه‌ریزی کرد تا نسل جوان با فرهنگ شهادت آشنا شوند.
کد خبر: ۵۱۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵ - 27April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان فرمانده آمادگاه ولایت زنجان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان  صبح امروز دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار به افزایش همکاری‌ در راستای رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش در استان زنجان تاکید و در خصوص برگزاری برنامه های فرهنگی در مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت تعامل و رایزنی شد.

سرهنگ «علی رنجبر» فرمانده آمادگاه ولایت زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به ویژه شهدای ارتش خواستار بازگویی رشادت‌های این دلاورمردان به نسل جوان شد.

«امیرعلی نیک‌بخش» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این دیدار گفت: هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی با یگان‌های نظامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا برنامه‌هایی که با این موضوع برگزار می‌شود، نسل جوان و آینده را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کند.

در خاتمه این جلسه فرمانده آمادگاه ولایت زنجان با اهدای یک جلد کتاب «نبردهای ماندگار» اطلس عملیات‌های نیروی زمینی ارتش و لوح سپاس از فعالیت‌های بنیاد شهید استان زنجان تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها