فرماندار شیراز:

روز قدس، نماد ایستادگی، تجلی استقامت و توجه به سرنوشت فلسطین است

«شیبانی» با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم آگاه و همیشه در صحنه شهرستان شیراز را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس، روز حیات اسلام، نماد ایستادگی و اتحاد دنیای اسلام در حمایت از مردم فلسطین است.
کد خبر: ۵۱۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ - 27April 2022

روز قدس، نماد ایستادگی، تجلی استقامت و توجه به سرنوشت فلسطین استبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، « لطف‌الله شیبانی» با صدور پیامی از مردم آگاه و همیشه در صحنه شهرستان شیراز را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

سَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ

روز جهانی قدس، میراث بزرگ حضرت امام خمینی (ره)، روز حیات اسلام، نماد ایستادگی، تجلی استقامت، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام و مسلمانان عدالتخواه جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس، فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین، خاک غصب شده مسلمانان است تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی ناگسستنی دارد.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات برادران و خواهران ایمانی و روزه‌دار به درگاه الهی و گرامیداشت روز مبارک قدس که یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی است.

در این روزها که دشمن خیره سر صهیونیستی با زیر پا گذاشتن تمامی اصول و قواعد انسانی، مشغول نبرد نابرابر با ملتی است که ضمن اتکا به خداوند تبارک و تعالی، در مقابل تمام دنیای استکبار، راست‌قامت ایستاده است، از کلیه خواهران و برادران گرامی دعوت می نمایم به قصد قربت الهی، با حضور در راهپیمایی روز قدس، پیمان خود با ملت مظلوم فلسطین، که همانا نابودی رژیم نامشروع صهیونیستی و آزادی کامل قدس شریف است را تجدید و خط بطلان بر موجودیت غاصبان آن سرزمین اسلامی بکشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها