مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در کنگره ۸ هزار شهید استان همدان

«مظفری» با بیان اینکه در کنگره ۸ هزار شهید استان همدان باید به تولیدات فضای مجازی توجه ویژه‌ای شود، گفت: تولید محتوا در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری مورد توجه قرار گرفته و از ابتکارات و نوآوری‌ها به‌منظور جلب توجه اقشار مختلف جامعه مخصوصاً جوانان و نوجوانان استفاده شود.
کد خبر: ۵۱۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ - 27April 2022

ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در کنگره ۸ هزار شهید استان همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «کمال مظفری» مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، در کمیته تبلیغات و فضاسازی محیطی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در تالار قرآن شهرداری همدان اظهار داشت: مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس همدان در بعد تبلیغات دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است‌ که یکی از مهم‌ترین این ظرفیت‌ها تلویزیون شهری دور میدان قائم همدان است که متعلق به این مرکز فرهنگی است.

وی تصریح کرد: هر دستگاهی که برنامه‌ای دارد و تبلیغاتی می‌خواهد انجام دهد، می‌تواند از ظرفیت تلویزیون شهری استفاده کند و همچنین بحث تبلیغات کنگره و برنامه‌های موزه دفاع مقدس در این تلویزیون شهری بارگذاری می‌شود.

مظفری ادامه داد: دیگر ظرفیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان بحث بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی است‌ که اداره کل حفظ آثار ۸ بیلبورد و تابلوی تبلیغاتی دارد که اگر دستگاه و نهادی درخواست استفاده از این بیلبوردهای تبلیغاتی را داشت، این ظرفیت را در اختیارشان قرار خواهیم داد.

وی بیان داشت: امروز دنیا، دنیای فنّاوری، ابتکارات و نوآوری‌ها است و دیگر شاید خیلی پا نتوانیم همه اقشار جامعه را به وسیله فضاسازی شهری به خط و پای‌کار بیاوریم و با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین اقشاری که در این کنگره با آنان کار داریم قشر جوانان و نوجوانان است و این قشر هم علاقه‌مند به موبایل و فضای مجازی هستند، باید براساس نیاز آنان امکانات خود را ارتقا و افزایش دهیم.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان یادآور شد: دعوت از فعالان فضای مجازی به جلسات و تشکیل کارگروه با هیئت اندیشه‌ورز جهت برنامه‌ریزی برای فعالیت مناسب و سازنده فعالان فضای مجازی در طول سال جاری و همزمان با کنگره، برگزاری نمایشگاه‌های مجازی از تولیدات دستگاه‌ها به‌صورت منظم و برنامه‌ریزی شده با اطلاع‌رسانی منسجم به جامعه هدف، بازدید مجازی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همراه با معرفی سایت تخصصی کنگره صورت پذیرد، شرایط لازم جهت ایجاد ظرفیت بازدید مجازی از یادمان‌های شهدای گمنام استان فراهم شود و فراخوان و برگزاری مسابقات مجازی مختلف، از جمله برنامه‌های پیشنهادی در حوزه فضای مجازی است.

وی تأکید کرد: در کل تولید محتوا در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری مورد توجه قرار گرفته و از ابتکارات و نوآوری‌ها به‌منظور جلب توجه اقشار مختلف جامعه مخصوصاً جوانان و نوجوانان استفاده شود.

مظفری‌ متذکر شد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان آمادگی انجام این کار را دارد که انجمن‌های مختلف با حضور فعالان فضای مجازی تشکیل دهد و در این خصوص مسابقات و گردهمایی مختلف مختص فعالان فضای مجازی برای هر قشری برگزار کند و همچنین در انعکاس اخبار کنگره در خبرگزاری دفاع مقدس و فضای مجازی حداکثر تلاش خود را می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار