فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

کنگره ۸ هزار شهید استان همدان باید به صورت مردمی برگزار شود

سردار «مجیدی» گفت: یکی از اصلی‌ترین اهداف کنگره ۸ هزار شهید استان همدان این است که همه مردم در آن حضور داشته باشند.
کد خبر: ۵۱۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ - 27April 2022

کنگره ۸ هزار شهید استان همدان باید به صورت مردمی برگزار شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در کمیته تبلیغات و فضاسازی محیطی کنگره هشت هزار شهید استان همدان در تالار قرآن شهرداری همدان اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین اهداف این کنگره این است که همه مردم در آن حضور چشمگیر داشته باشند. به همین علت کار به بسیج مستضعفین سپرده شده است و سپاه به عنوان دبیر کل برگزاری این کنگره معرفی شده است.

وی با تأکید بر تولیدات فاخر در جهت اثرگذاری بهتر کنگره در بین مردم گفت: تولیدات و برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که اثرات این کنگره در زندگی مردم به‌طور ملموس و محسوس دیده شود.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: کل دستگاه‌های استان باید دست‌به‌دست همدیگر دهند و با تمام توان و ظرفیتشان وارد کار شوند و زمان خیلی کم است و باید از این زمان حداکثر استفاده را کرد. در این زمان کم همه موظف هستند به‌صورت گسترده با تمام توان با تمامی امکانات پای‌کار بیایند و اگر این همکاری نباشد کار‌ها پیش نمی‌رود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پایان تبلیغات و فضاسازی محیطی را در اجرای هر چه‌بهتر کنگره مؤثر دانست و گفت: اگر می‌خواهیم اثرات کنگره در سطح جامعه محسوس باشد باید تبلیغات قوی‌ای داشته باشیم و از آن تبلیغات برای معرفی فعالیت‌های کنگره استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار