ائتلاف «دولت قانون» عراق:

«مصطفی الکاظمی» مسئول بازگشت افراد تحت تعقیب به «بغداد» است

عضو ائتلاف «دولت قانون» عراق در سخنانی با اشاره به بازگشت یکی از افراد تحت تعقیب به بغداد، گفت: «مصطفی الکاظمی» مسئول بازگشت افراد تحت تعقیب به «بغداد» است.
کد خبر: ۵۱۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ - 27April 2022

«مصطفی الکاظمی» مسئول بازگشت افراد تحت تعقیب به «بغداد» استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، «رسول راضی» نماینده سابق پارلمان از ائتلاف دولت قانون در سخنانی اظهار داشت: هیئت هماهنگی شیعی مستقیماً مخالفت خود با بازگشت علی حاتم سلیمان، از شیوخ تحت تعقیبِ اهل تسنن به بغداد را اعلام کرد.

وی افزود: ما از دولت فدرال سوال می‌کنیم که مسئول بازگشت «علی حاتم» کیست؟ نوری المالکی هیچ نقشی برای بازگرداندن علی حاتم به عراق ندارد. دولت الکاظمی مسئول بازگشت علی حاتم و دیگر افراد تحت تعقیب به بغداد است.

پیشتر رئیس ائتلاف دولت قانون عراق امروز سه شنبه پیرامون بازگشت «علی حاتم سلیمان» از رهبران تحت پیگرد اهل سنت به این کشور یک پست توئیتری منتشر کرد.

وی نوشت: قربانیان تروریسم و آسیب دیدگان حق دارند که حقوق خود را از مجرمانی مطالبه کنند که خویشاوندان آن‌ها را به قتل رساندند و باعث وارد شدن ضرر و زیان به آن‌ها شدند. همچنین به کشور و امنیت آن آسیب زدند.

این شخصیت برجسته عراقی در ادامه عنوان کرد: بحث و جدل‌هایی که درباره بازگشت این افراد - که خود را تسلیم کرده اند - مطرح شده است، یک موضوع قضائی است و نباید در خصوص آن بحران ایجاد کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار