دیدار با خانواده 2 جانباز در هیرمند

امام جمعه شهرستان هیرمند با خانواده جانبازان «حسین رخشانی» و «غلام‌رسول سارانی» دیدار کرد.
کد خبر: ۵۱۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ - 27April 2022

دیدار با خانواده دو جانباز در هیرمندبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام «محمد راشکی» امام جمعه شهرستان هیرمند امروز همراه چند تن از مدیران دستگاه‌های اجرائی، با حضور در منازل دو تن از جانبازان سرافراز مقیم شهرستان مرزی هیرمند، ضمن دلجویی از این قهرمانان عرصه فداکاری و شجاعت، از نزدیک در جریان مشکلات این عزیزان قرار گرفت.

وی در این دیدار از جانبازان به عنوان اسوه‌های صبر و ایستادگی نام برد و اظهار داشت: جانبازان با الگو گرفتن از حضرت ابوالفضل (ع) در راستای حراست و نگهداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان و آرزوهای خود گذشتند.

این مسئول افزود: جانبازان بهترین الگو برای نسل جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی هستند چرا که از این اسطوره ها درس ایثار و شهامت می آموزند.

امام جمعه شهرستان هیرمند ادامه داد: جانبازان، قهرمانان واقعی و همیشگی این مرز و بوم هستند. آنان سند زنده حقانیت انقلاب اسلامی و در واقع اسناد غیرقابل انکار حضور نیرومند جوان‌های ارزنده و انقلابی ما در برابر دشمنان کشور هستند.

این مسئول تصریح کرد: جانبازان، انسان هایی ایثارگر و جان برکف اند که طی سال های جنگ تحمیلی و تجاوز دشمن، در خطوط مقدم جبهه، قهرمانانه سینه خود را در برابر آتش دشمن سپر کرده و در راه حفظ کیان اسلام، سلامت خود را تقدیم داشتند.

وی ابراز داشت: جانبازان شهیدان زنده هستند‌ و قداست و ارزش جانبازان کمتر از شهدا نیست، رسيدگى به امور ايثارگران و خانواده‌های گرانقدر آنان، باید در صدر برنامه‌های همه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار