باحضور فرمانده سپاه امام رضا(ع)؛

یادواره 28 شهید روستای ساق بخش به همت جهادگران اردوهای جهادی برگزار شد

یادواره 28 شهید روستای ساق بخش سلیمانیه زاوه با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) و با همت جهادگران اردوهای جهادی برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ - 27August 2015

یادواره 28 شهید روستای ساق بخش به همت جهادگران اردوهای جهادی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، یادواره ۲۸ شهید والامقام روستای ساق بخش سلیمانیه زاوه به همت جهادگران اردوهای جهادی عرصه فرهنگی با حضور گسترده مردم، مسئولین محلی و حضور سردار احمدی فرمانده سپاه امام رضا(ع) برگزار شد.

سردار احمدی در ابتدا، ضمن عرض خدا قوت به سربازان فرهنگی ولایت که در اردوی جهادی بخش سلیمانیه شرکت دارند، سخنان خود را با نقل خاطرهای از مادر یکی از شهدا ادامه داد و گفت: مادر یکی از شهدا از درد پا رنج میبرد و علیرغم اینکه به پزشکان متعددی مراجعه کرده بود اما بهبودی حاصل نشده بود. درنهایت متوسل به فرزند شهیدش میشود. مادر شهید میگوید، شب فرزندم را در عالم رؤیا دیدم. او دستمال سبزی بر روی پای من بست، این کار باعث شد درد من التیام یابد، در همین حین بود که از خواب پریدم و متوجه شدم عین همان دستمال به پایم بسته شده است. چند روز بعد خدمت حضرت آیتالله گلپایگانی یکی از مراجع عالیقدر رسیدم و ماجرا را تعریف کردم. آیتالله گلپایگانی بعد از شنیدن صحبتهای من گفت: لطف کنید و بخشی از این پارچه را به من هدیه کنید که در کفنم بگذارم تا در آخرت به او التجا داشته باشم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: این جلسه که با حضور شما مردم و با همت افسران جبهه فرهنگی و ادامهدهنده راه شهیدان عالیمقام برگزار شده است، مطمئناً اشراف شهیدان از بنده که بعضی زوایای جلسه را میبینم بیشتر است. علتش هم این است که ما به کمیت و آمار و ارقام تسلط داریم ولی شهدا به نیت ما آگاهی دارند.

وی خاطرنشان کرد: اشراف شهیدان بر زوایای مکنونات زندگی ما ایجاب میکند، حالا که آن عزیزان هستیشان را در طبق اخلاص قرار دادند و امنیت بینظیری را که به لطف خدا در ناامنترین منطقهٔ دنیا که با دخالت نامشروع جبهه استکبار مردم مسلمان کشورهای افغانستان، عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین به خاک و خون کشیده میشوند را بهنظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه کردهاند، را قدر بدانیم و شکر گذار این نعمت عظیم باشیم.

سردار احمدی یادآور شد: به هر گوشهای که نگاه میکنیم، برکت اقتدار خون شهیدان وجود دارد و با مدیریت حضرت امام(ره) مرز درگیری از میانه دیواره خرمشهر به پشت دیوارههای اهواز، سوسنگرد، بستان و هویزه عقب نشست و متجاوزان نتوانستند حتی یکقدم از خاک کشورمان را اشغال کنند. امروز مردم کشورمان به برکت خون شهدا و هدایتهای دلسوزانه امام راحل، با حرکت در مسیری که حضرت امام خامنهای آن را ترسیم کرده است، ایران اسلامی هرروز باقدرت و توان بیشتری و باصلابت و اقتدار بیشتری در مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی گام برمیدارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار