امام جمعه شهرستان خاش:

روز قدس برای حمایت از مردم فلسطین پایه‌ریزی شد.

حجت‌الاسلام «دهقان» گفت: روز جهانی قدس برای حمایت از مردم فلسطین و بیت‌المقدس در مقابل گروه نژاد پرست و اسرائیل پایه‌ریزی شد.
کد خبر: ۵۱۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ - 27April 2022

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روز جهانی قدس در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی روز جهانی قدس امروز با حضور ائمه جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان خاش در فرمانداری این شهربرگزار شد.

حجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش در این جلسه اظهار داشت: روز جهانی قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و بیت‌المقدس در مقابل یک گروه نژاد پرست و سفاک که از هیچ جنایتی فروگذار نیستند، توسط امام راحل (ره) پایه‌ریزی شد.

امام جمعه شهرستان خاش در ادامه افزود: امروز علیرغم همه فشارها و محاصره مردم مظلوم فلسطین، با حمایت ملت‌ها و دولت‌های اسلامی و محور مقاومت، انتفاضه فلسطین به سلاح‌هایی تسلیح شده که موجب وحشت صهیونیست‌ها را شده است.

 وی بیان کرد: تأکید بر اینکه اعلام انزجار و تنفر از مستکبرین و غاصبان خود نوعی جهاد است  امید است که در روز جهانی قدس امسال که متفاوت از سالیان گذشته است همه افراد از کسبه، معتمدین کارمندان، فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان و همه گروه‌ها و اقشار، حضوری پررنگ داشته باشند.

«صالب گل صالحی» فرمانداری خاش تأکید بر اینکه روز جهانی قدس روزی است که پرونده اشغالگری و تعدی به مسجد الاقصی مورد بازخوانی قرار می‌گیرد بیان کرد: انقلاب اسلامی از موضع اسلامی، انسانی و بشردوستانه از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین حمایت می‌کند.

فرماندار شهرستان خاش افزود: موضوع فلسطین، موضوع استراتژیک و مهمی برای ایران و جهان اسلام است که متأسفانه بعضی ازسران کشورهای اسلامی اهمیت این موضع را درک نکرده و بنا برفرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر این اشتباه انور سادات رئیس جمهور مصر را مرتکب شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار