فرمانده نیروی هوایی ارتش:

حفظ شأن سربازان از اصول مورد تأکید در نیروی هوایی ارتش است

امیر سرتیپ واحدی گفت: سربازان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و حفظ شأن و منزلت این عزیزان یکی از اصول مورد تأکید در نیروی هوایی ارتش است.
کد خبر: ۵۱۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ - 27April 2022

حفظ شأن و منزلت سربازان یکی از اصول مورد تأکید در نیروی هوایی ارتش استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در ضیافت افطاری سربازان پایگاه هوایی شهید لشگری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه سربازان، با اشاره به تأکیدات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر توجه ویژه نسبت به سربازان اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش به‌عنوان یک نیروی پیشگام و انقلابی حفظ حقوق تمامی کارکنان خود به‌ویژه سربازان را از اولویت‌ها و واجبات اداری مجموعه خود می‌داند که ان‌شاءالله به واسطه آن، علاوه بر حفظ روحیه سربازان موجب ارتقای تفکرات انقلابی آنان نسبت به انجام وظایف محوله شود.

وی ادامه داد: سربازان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و توجه به آنان از تأکیدات مقام معظم رهبری است که بحمدالله یکی از اصول مورد تأکید در نیروی هوایی ارتش حفظ شأن و منزلت این عزیزان است.

امیر واحدی با اشاره به سخنان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر فراگیری علوم حرفه‌ای گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در قبال سربازان، آموزش علوم و حرفه‌های فراگیر است؛ حرفه‌ای که پس از اتمام دوران مقدس سربازی به‌عنوان یک منبع درآمد و اشتغال برای سربازان محسوب می‌شود، از این رو نیروی هوایی ارتش با داشتن اهتمام ویژه در اجابت این هدف بزرگ، گام‌های شایان توجهی برداشته است.

فرمانده نهاجا خطاب به سربازان گفت: بی تردید خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران توفیقی الهی است که نصیب شما عزیزان شده است؛ لذا این توفیق را قدر بدانید و از دوران سربازی به‌عنوان یک فرصت طلایی و ارزشمند به خوبی استفاده کنید.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار