با حضور سردار محمدی فرد؛

دفتر پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان راه‌اندازی شد

دفتر پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان گیلان با حضور رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افتتاح شد.
کد خبر: ۵۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ - 27August 2015

دفتر پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، دفتر پیشکسوتان جهاد و مقاومت با حضور سردار "مهدی محمدی فرد" رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان، مدیر ساتای استان، مدیران کانونهای بازنشستگی و پیشکسوتان دفاع مقدس استان افتتاح شد.

سردار محمدی فرد در این نشست که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد با بیان اینکه ایجاد یک ساختار و سازمان برای ساماندهی و پای کار آوردن پیشکسوتان مطالبه مقام معظم رهبری است، گفت: پیشکسوتان انسانهای خداشناس و شجاعی هستند که میتوانند همچون گذشته در بسیاری از اتفاقات کشور نقش آفرینی داشته باشند.

وی افزود: سازمان پیشکسوتان برای این به وجود آمده است که این انسانهای بزرگ و شریف به فراموشی سپرده نشوند و در صحنه حضور داشته باشند و علاوه بر این گنجینهای که در سینههایشان محفوظ است به نسل کنونی که نسل جوانی هستند انتقال پیدا کند، نقش فعالی ایفا نمایند.

رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت با بیان اینکه گیلان یکی از نقاطی بود که شهدای زیادی در درگیریهای اول انقلاب داشته است، افزود: نقش این شهدا برای حفظ این استان نباید نادیده گرفته شود و باید اطلاعاتی در این زمینه جمع آوری و به نسل جوان انتقال داده شود.

محمدی فرد با اشاره به اینکه ساخت فیلم و ثبت و ضبط خاطرات پیشکسوتان کار خوبی است، تصریح نمود: در کنار این فعالیتها باید از وجود پیشکسوتان که در جامعه حضور دارند و یک پتانسیل بالقوه هستند استفاده کرد و حضورشان را با نقش آفرینی در مباحث مختلف جامعه، بالفعل نمود.

گفتنی است در این نشست نمایندگانی از کانونهای بازنشستگی سپاه، آجا، ناجا، نیروهای مسلح، امورایثارگران جهادکشاورزی، اداره بازنشسستگی نیروهای مسلح، سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، کانون سنگرسازان بی سنگر و پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس و پیربسیجی جبهههای حق علیه باطل حاج حسن جوشن حضور داشتند و نظرات و پیشنهادات خود را جهت هرچه بهتر فعالیت کردن در امور پیشکسوتان جهاد و مقاومت بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار