مدیر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد ایلام خبر داد؛

فراهم شدن شرایط بیمه برای ۱۱۰ فعال قرآنی در ایلام

«ایدی» گفت: ۱۱۰ نفر از فعالان قرآنی ایلام بر اساس شرایط ابلاغی، حائز شرایط بیمه فعالان قرآنی شده اند.
کد خبر: ۵۱۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ - 27April 2022

فراهم شدن شرایط بیمه برای ۱۱۰ فعال قرآنی در ایلام به گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «عظیم ایدی» مدیر دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در نشست مدیران موسسات قرآن و عترت این استان، اظهار داشت: در سال گذشته و ابتدای سال جاری تلاش شده است که با همکاری و تشکیل مجمع خیرین قرآنی در استان برخی از مشکلات موسسات قرآن و عترت استان مرتفع شود.

«ایدی» با بیان اینکه تشکیل مجمع خیرین قرآنی می تواند فصل حدیدی در راستای حمایت از موسسات قرآنی فراهم کند، گفت: بیمه فعالان قرآنی نیز یکی از دغدغه ها و مطالبات به حق موسسات و فعالان قرآنی است.

وی بیان کرد: بیمه فعالان قرآنی در سنوات گذشته به عنوان یک مشکل لاینحل‌ دغدغه و مشکلات فراوانی را برای موسسات و فعالان قرآنی ایجاد کرده بود  که خوشبختانه با روی کار آمدن دولت جدید سهم بیمه ای فعالان قرآنی از صندوق هنرمندان مورد توجه قرار گرفته است.

«ایدی» با اشاره به اینکه با نگاه حمایتی وزیر محترم،  خوشبختانه جامعه قرآنی در صندوق هنرمندان سهیم شدند، اظهار کرد: افرادی که به عنوان عضو صندوق هنر و فعالان قرآنی ثبت نام کرده اند می‌توانند از مزایای بیمه  صندوق هنرمندان بهره‌مند شوند.

مدیر دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۲۱۰ نفر از فعالان قرآنی متقاضی بیمه صندوق هنرمندان بودند، ابراز کرد: این افراد در سامانه جامع فعالان قرآنی بر اساس دستورالعمل ابلاغی ثبت نام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار