رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

روز جهانی قدس، هرسال ابعاد بین‌المللی بیشتری پیدا می‌کند

قربانی زاده گفت: روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین که با راهپیمایی در بسیاری از کشورهای اسلامی و غیراسلامی گرامی داشته می‌شود هرسال ابعاد بین‌المللی بیشتری پیدا می‌کند
کد خبر: ۵۱۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲ - 27April 2022

روز جهانی قدس، هرسال ابعاد بین‌المللی بیشتری پیدا می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «علیرضا قربانی زاده» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان امروز در نشست شورای اطلاع رسانی خوزستان که در اداره کل ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین که با راهپیمایی در بسیاری از کشورهای اسلامی و غیراسلامی گرامی داشته می‌شود هرسال ابعاد بین‌المللی بیشتری پیدا می‌کند به گونه‌ای که صهیونیست ها و جبهه استکبار که پشتیبان اصلی رژیم کودک کش صهیونیستی هستند از هر زمان بیشتری در تنگنا قرار گرفته‌اند.

وی راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از آرمان فلسطین را مایه دلگرمی و تقویت جبهه مقاومت فلسطین توصیف کرد و افزود: جبهه مقاومت به برکت روز جهانی قدس بسیار قوی‌تر ازگذشته و تبدیل به درخت تنومندی شده و رژیم صهیونیستی را به ستوه آورده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه خواستار تبیین و اطلاع رسانی راهپیمایی روز قدس و ضرورت شرکت آحاد مردم انقلابی به ویژه جوانان در این همایش بین المللی توسط رسانه های تصویری و مجازی شد و گفت: رسانه ها نقش مهمی در بسیج و هدایت افکار عمومی و حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس دارند.

حجت الاسلام قربانی زاده ادامه داد: زنده بودن آرمان فلسطین در اذهان و افکار عمومی جهان به برکت راهپیمایی روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه رمضان هر سال است، بنابراین تبیین این موضوع در رسانه ها اهمیت زیادی دارد.

وی بُعد اطلاع رسانی و مستدسازی راهپیمایی جهانی روز قدس را در رسانه ها و فضای مجازی مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: باید از ظرفیت رسانه‌های استانی و محلی در این بخش مهم و تاثیرگذار استفاده کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به برگزار نشدن راهپیمایی حضوری روز جهانی قدس در ۲ سال اخیر به دلیل همه گیری ویروس نیز کرونا اشاره کرد و خبر داد: با عنایت الهی امسال راهپیمایی روز جهانی قدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بیش از ۶۰ نقطقه شهری خوزستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قربانی زاده بر آماده سازی مناسب فضای محیطی برای پرشورتر برگزار کردن راهپیمایی روز قدس نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها