مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

موزه دفاع مقدس خوزستان یک ویترین ملی از حماسه های دوران جنگ است

سردار مرادحاجتی گفت: طرح بین المللی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان تنها متعلق به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیست بلکه یک ویترین ملی از حماسه های دوران دفاع مقدس کشور است.
کد خبر: ۵۱۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱ - 27April 2022

موزه دفاع مقدس خوزستان یک ویترین ملی از حماسه های دوران جنگ استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، دومین جلسه کارگروه فنی، مهندسی پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در سال جدید امروز به ریاست سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دعوت از سردار «محمد علیپور» مدیرکل سابق اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با حضور پیمانکار پروژه در ساختمان کارگاهی این مرکز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی عزم جدی برای تکمیل فاز اول این پروژه در سال جدید را راسخ خواند و اظهار داشت: برای خوزستان که پایتخت دفاع مقدس کشور است، خوشایند نیست که شناسنامه ارزشی اسناد و محتوای دفاع مقدس اش اینچنین نیمه تمام بماند.

وی افزود: این طرح بین المللی تنها متعلق به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیست بلکه یک ویترین ملی از حماسه های دوران دفاع مقدس کشور است فلذا هم به همتی بلند در سطح ملی نیاز داریم و هم به یک عزم جزم بزرگ استانی که هر چه سریعتر این فضای بی نظیر معنوی، فرهنگی، اجتماعی و ارزشی را تقدیم مردم خوزستان نمائیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: امروز در خدمت پیمانکار پروژه هستیم و خوشحالیم که مطالبات وی را پرداخت کردیم و البته انتظار داریم که به صورت جهادی و تمام وقت ادامه روند ساخت فاز اول را شروع کنیم تا به تعهدات مان برسیم.

در ادامه این جلسه، «علی فرهادی» مدیر فنی مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گزارشی از روند آغاز به کار پروژه تا به امروز ارائه داد و گفت: با تدابیر و تلاش های سردار مرادحاجتی و همه همکاران و بودجه های مناسبی که جذب شده انشالله با تمام وجود تلاش می کنیم که فاز اول طرح را به اتمام برسانیم و آماده ورود به فازهای بعدی پروژه شویم.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به مساحت 10 هکتار در بوستان شهروند اهواز در حال ساخت است و تاکنون فاز اول آن بیش از 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار