نماینده ولی فقیه در مازندران:

مدیران باید در تراز نخبگان باشند/ رفع مشکلات را به بیرون کشور گره نزنیم

آیت‌الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه مدیران باید در تراز نخبگان باشند، گفت: تشویق به مهاجرت در بین نخبگان نباید مشاهده شود.
کد خبر: ۵۱۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ - 28April 2022

استفاده از طرفیت نخبگان مازندران ضرورت داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران، در اولین نشست هم‌اندیشی با نخبگان استان، با بیان اینکه برای رفع مشکلات به عزم و توان جمعیت نخبه و متفکر نیازمند هستیم، اظهار داشت: باید با همفکری نخبگان زمینه بیان راهکار‌ها جهت رفع مشکلات استان مازندران فراهم شود.

وی از تداوم برگزاری نشست‌های نخبگانی در آینده خبر داد و گفت: فرصت تحقق شعار سال مهم و ارزشمند است و باید برای تحقق این منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حداکثر استفاده را ببریم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه عده‌ای با بررسی مشکلات و دستاورد‌ها و نقاط مثبت و ضعف کشور برای مشخص شدن شعار سال همکاری دارند، افزود: اگر این شعار محقق شود، قطعا بسیاری از مشکلات ما مرتفع می‌شود.

آیت‌الله محمدی لائینی، امیدآفرینی در بین نخبگان مهم و ضروری دانست و بیان داشت: به دفعات متعدد به مسئولین استان مازندران عرض داشتم که فکر کنید این کشور فقط یک استان دارد و بدون نگاه به بیرون با استفاده از ظرفیت استان و نخبگان و کارآفرینان برای توسعه و پیشرفت این خطه از شمال کشور تلاش کنید.

وی به ضعف تولید در استان مازندران اشاره و تصریح کرد: این استان باید برای توسعه صادرات به کشور‌های حاشیه خزر برنامه داشته باشد.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه باید با کشور‌های همسایه به جای در تقابل بودن در تعامل باشیم، ادامه داد: اعتماد به دانش‌بنیان و بخش نخبگانی در حوزه لشکری را شاهدیم؛ اما در بخش کشوری متاسفانه از ظرفیت‌های نخبگانی استفاده نمی‌شود.

وی به توسعه و پیشرفت حوزه آیت‌الله نظامی و موشکی در کشور اشاره کرد و افزود: باید در بخش کشوری نیز به اندازه حوزه نظامی پیشرفت داشته باشیم تا به خارج نیازمند نباشیم.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه رفع مشکلات کشور را به بیرون گره نزدن مهم است، اظهار داشت: تشکیل کارگروه نخبگان نیز در دستور کار قرار دارد.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه صنعت و کشاورزی ما باید دانش‌بنیان باشد، اضافه کرد: شش شرکت در ایران عزیز تولید واکسن کرونا داشتند و اکنون تولیدات واکسن مازاد شده است.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه مدیران باید در تراز نخبگان باشند، گفت: تشویق به مهاجرت در بین نخبگان نباید مشاهده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار