معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها:

حجت‌الاسلام «سیدمحسن شفیعی» اسوه اخلاق و دلسوزی بود

میراحمدی گفت: آقا سید محسن اسوه اخلاق، مجاهد فی سبیل الله، همدمی برای دانشگاهیان، جوانان و همراهی دلسوز برای مسئولان نظام بود.
کد خبر: ۵۱۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶ - 28April 2022

حجت‌الاسلام «سیدمحسن شفیعی» اسوه اخلاق و دلسوزی بودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمهدی میراحمدی» معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها چهارشنبه شب در مراسم چهلمین روز درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحسن شفیعی» در مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: آقا سید محسن اسوه اخلاق، مجاهد فی سبیل الله، همدمی برای دانشگاهیان، جوانان و همراهی دلسوز برای مسئولان نظام بود.

 وی افزود: برخی انسان‌ها در راه خدا و جهاد هر آنچه دارند هزینه می کنند؛ جهاد صرفا به معنی قتال نیست بلکه تلاش قلمی، قدمی، بدنی، زبانی و قلبی مصداق بارز آن است.

میراحمدی گفت: اگر کسی برای خدا کار کند هم برای خود و هم برای مردم کار کرده است؛ وقتی فردی دارای مشکلاتی است، باید بدانیم کجا به وی کمک کنیم و در چه جایی نقطه قوتی برای او باشیم.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها تصریح کرد: «سیدمحسن شفیعی» مجاهدانه تلاش می کرد و شب و روز نداشت اما هیچگاه نخواست دیده شود و تنها برای رضای خدا کار می کرد. 

وی با بیان این که جلوه‌های تلاش آقا سید محسن بسیار عجیب بود، افزود: این روحانی همواره کارهای شایسته را تحسین و تشویق می کرد و همین امر روحیه لازم را برای موفقیت، در افراد ایجاد می کرد.

حجت الاسلام و المسلمین «سیدمهدی میراحمدی» با بیان این که سیدمحسن تلاش می کرد خوبی‌های دیگران دیده شود و هیچگاه افراد را تخریب نمی کرد، گفت: همدلی و همراهی مجاهدانه با افراد و مسئولان از خصوصیات بارز آقا سید محسن بود که جامعه کنونی ما به شدت به چنین افرادی نیاز دارد.

وی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین شفیعی اسطوره واقعی برای مجاهدت در راه خدا بود؛ مخالف و منتقد داشت اما ذره‌ای از شخصی کینه به دل نداشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار