با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران قهرمانی تیم «نساجی» در جام حذفی را تبریک گفت

سردار «ملکی» با صدور پیامی، قهرمانی تیم نساجی در رقابت‌های جام حذفی کشور را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۱۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴ - 28April 2022

سردار «ملکی» قهرمانی تیم نساجی را در جام حذفی کشور تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با صدور پیامی، قهرمانی تیم فوتبال نساجی مازندران در رقابت‌های جام حذفی کشور را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خروش فرزندان غیور مازندرانی در ورزشگاه آزادی تهران و پیروزی مسرت‌بخش تیم فوتبال «نساجی» در فینال رقابت‌های جام حذفی کشور، طعم شیرین قهرمانی و صعود به رقابت‌های آسیا در سایه همدلی و اتحاد مردم قهرمان‌پرور دیار علویان و غیرت و غرور و پایمردی جوانان پرتلاش این استان در میدان ورزش فوتبال کشور را رقم زد؛ لذا از همه کسانی که به نوعی در این شادی سهم داشتند، قدردانی می‌کنم.

اینجانب قهرمانی تیم فوتبال نساجی را در رقابت‌های جام حذفی کشور به خانواده‌های معزز و معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مردم غیرتمند استان و به‌ویژه قائم‌شهر، استاندار پیگیر و پرتلاش، مدیرکل ورزش و جوانان استان، اعضای تیم و مسئولان زحمتکش این باشگاه و جامعه ورزش و فوتبال استان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و پیروزی فرزندان مازندران را در رقابت‌های آسیایی آرزومندم.

امید است این پیروزی درخشنده تیم نساجی قائم‌شهر شروعی برای آینده درخشان صنعت نساجی استان مازندران در سایه توجهات مسئولین انقلابی کشور و استان باشد».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار