بیانیه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا به‌مناسبت روز قدس؛

آزادی قدس مطالبه آزادی‌خواهان جهان

روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت روز قدس، مسئله فلسطین را خواسته ملت‌های مسلمان و همه آزادی‌خواهان جهان دانست.
کد خبر: ۵۱۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ - 28April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و نامگذاری این روز توسط امام خمینی (ره) به نام روز قدس، روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

به توفیق الهی و طبق وعده الهی پیروزی با مردم فلسطین خواهد بود.

                                                                            مقام معظم رهبری

روز جهانی قدس یادآور بلندای افق دید بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است تا مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان یک‌صدا فریاد حمایت از مظلوم سر دهند و خواهان پایان جنایات جنایتکاران عالم و حامیان مدعی آنها باشند.

امروز بعد از چهار دهه، بیش از هر دوران دیگری اهمیت آینده‌نگری حضرت امام خمینی (ره) را در منطقه در محور مقاومت می‌بینیم که ابرقدرت‌های جهان و دنباله‌روی‌های منطقه‌ای آن‌ها، توان نادیده گرفتن قدرت و رهبری این محور یعنی جمهوری اسلامی ایران را ندارند و می‌دانند با این تدبیر و درایت، مسئله فلسطین به خواسته ملت‌های مسلمان و همه آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده و می‌رود تا بساط رژیم یاغی و سرکش منطقه، همچون اربابانش برچیده شود.

قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از عموم مردم شهیدپرور استان خراسان رضوی دعوت می‌کند با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین انزجار خود را از استکبار جهانی و اسرائیل غاصب اعلان نمایند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها