بیانیه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان به مناسبت روز جهانی قدس

شورای فرهنگ عمومی استان لرستان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، از تمامی ملت آزاده و استکبارستیز ایران، خصوصاً مردم ولایتمدار لرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به‌عمل آورد.
کد خبر: ۵۱۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ - 28April 2022

بیانیه شورای فرهنگ عمومی استان  لرستان به مناسبت روز جهانی قدسبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، شورای فرهنگ عمومی استان لرستان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، با صدور بیانیه‌ای از تمامی ملت آزاده و استکبارستیز ایران، خصوصاً مردم ولایتمدار لرستان تقاضا کرد تا با حضور مؤثر در راهپیمایی یوم‌الله روز جهانی قدس، خود را در جمع سربازان امام عدالت‌گستر موعود، حضرت مهدی (عج) قرار دهند.

در این بیانیه آمده است:

دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم تا رفع کامل فتنه در عالم، میراث گران‌بهای تشیع و قاموس فرهنگ علوی است و هر مسلمان و انسان آزاده‌ای مکلف است تا در هر کجای عالم، صدای مظلومی را شنید، به یاد نوای «اَنا مظلوم» سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) به پا خیزد و در راه دفاع از مظلومان و مقابله با ظلم، شهادت را به جان بخرد.

شورای فرهنگ عمومی استان لرستان در پیروی از این فرهنگ علوی، از تمامی ملت آزاده و استکبارستیز ایران، خصوصاً مردم ولایتمدار لرستان تقاضا می‌کند تا با حضور مؤثر در راهپیمایی یوم‌الله روز جهانی قدس، خود را در جمع سربازان امام عدالت‌گستر موعود، حضرت مهدی (عج) قرار دهند.

باشد که فردای قیامت شرمنده‌ی شهدا و سرور و سالار شهیدان نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار