اعلام آمادگی شرکت شهر سالم برای ارائه خدمات به راهپیمایان روز قدس

شرکت شهر سالم طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام همبستگی کارکنان این شرکت با مردم مظلوم فلسطین، از آمادگی برای خدمت‌رسانی به راهپیمایان روز قدس خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ - 28April 2022

اعلام آمادگی شرکت شهر سالم برای ارائه خدمات به راهپیمایان روز قدسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر سالم طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام همبستگی کارکنان این شرکت با مردم مظلوم فلسطین، از آمادگی برای خدمت‌رسانی به راهپیمایان روز قدس خبر داد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

روز قدس روز اسلام است. امام خمینی (ره)

جنایات ددمنشانه صهیونیست‌ها به ویژه حملات اخیر به قدس شریف در ماه مبارک رمضان نشان داد که مقاومت در برابر استکبار و تجاوز همچنان باید در اولویت نخست مسلمین جهان قرار داشته باشد.

از این رو، کارکنان شرکت شهر سالم شهرداری تهران با حضور در راه‌پیمایی روز قدس و فراتر از آن، خدمت‌رسانی به راهپیمایان یک بار دیگر پیمان ناگسستنی خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و آزادی مردم فلسطین به نمایش می‌گذارند.

به دستور نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم روز جمعه و همزمان با راهپیمایی مردم خداجو و انقلابی تهران، کلیه درمانگاه‌ها، آمبولانس‌ها و پرسنل درمانی و فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم در سطح پایتخت فعال بوده و آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حاضران در این آیین عدالت‌جویانه و استکبارستیزانه خواهند بود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها