بیانیه دانشگاهیان لرستان به مناسبت روز قدس

دبیرخانه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان لرستان، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ - 28April 2022

بیانیه دانشگاهیان لرستان به مناسبت روز قدس

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، دبیرخانه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان لرستان در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِی

ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم. (آیه ۵ سوره قصص)

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با شناخت درست و درک صحیح و دوراندیشی ذکاوتمندانه روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به روز به صحنه کشاندن همه ظرفیت جهان اسلام و اراده‌های پولادین ملت‌های آزاده در برابر حمله‌ها و یورش‌های وحشیانه نظام خون‌آشام صهیونیسم بین‌الملل به قبله‌گاه اول مسلمین و پاره تن جهان اسلام تبدیل کرد.

اکنون پس از گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظلّه‌العالی) به‌عنوان نماد استکبارستیزی و مبارزه در خط مقدم جبهه پیکار با استکبار جهانی به‌ویژه اسرائیل خون‌آشام و آمریکای جهانخوار شناخته می‌شود و فرزندان برومند ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال و عشق به مقام عظمای ولایت، راه شهدای سربلند اسلام همچون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای، شهید محسن فخری‌زاده را ادامه داده و تا پای جان در پاسداری از آرمان والای انقلاب اسلامی و محو غده سرطانی صهیونیستی از صفحۀ گیتی ایستاده‌اند.

بی‌شک دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب، خون‌آشام و کودک‌کش صهیونیستی به عنوان مسئله اول جهان اسلام، تکلیفی انسانی و واجبی شرعی است و سازش، عادی‌سازی روابط و یا هرگونه ارتباط علنی یا پنهانی با رژیم کودک‌کش صهیونیستی خیانت آشکار به اسلام و آرمان فلسطین خواهد بود.

یوم‌الله قدس روز دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی و برافراشته‌تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت توأم با امید و معنویت تا آزادی فلسطین و محو کامل غاصب قبله اول مسلمین و جرثومه فساد یعنی رژیم جعلی، کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی است و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است.

پاسداشت روز قدس فقط منوط به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیست و هر روز و هر زمان روز قدس است تا آزادسازی قبله اول مسلمین جهان اتفاق بیافتد.

شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان لرستان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم خداجوی استان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مقاومت به‌ویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی (ره)، از عموم دانشگاهیان و هم استانی‌های ولایتمدار و انقلابی لرستان دعوت می‌کند تا همراه و همگام با سیل خروشان ملت ایران اسلامی در این راهپیمایی شرکت نمایند».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار