معاون روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح کرد؛

احصاء محور‌های جهاد تبیین در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرهنگ جوشقانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین، گفت: یکی از وظایف اساسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حفظ و تبیین دفاع مقدس است و در همین حوزه محور‌های جهاد تبیین هم در حال احصا است.
کد خبر: ۵۱۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ - 28April 2022

احصاء محور‌های جهاد تبیین در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ «مجید جوشقانی» معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (پنج‌شنبه) در جلسه ستاد گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، با بیان اینکه تا قبل از سال ۱۳۹۹ برنامه‌های حوزه دفاع مقدس معطوف به سوم خرداد و هفته دفاع مقدس بود، اظهار داشت:، اما از سال ۱۳۹۹ سیاست بر این بود که برنامه‌های حوزه در ۴۳ هفته برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم از فعالیت‌های نقطه‌ای به فعالیت‌های پیوسته دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۹ و برای ثبت برنامه‌های دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف سامانه‌ای تحت عنواد «سادم» طراحی شد، گفت: همکاران من در روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به طور پیوسته به دنبال ارتقا این سامانه هستند.

سرهنگ جوشقانی افزود: مهمترین آورده این سامانه این است که از تمامی برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت مطلع هستیم. این سامانه باعث می‌شود نظارتی چند وجهی به صورت استانی و دستگاهی به برنامه‌های دفاع مقدس داشته باشیم.


معاون روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: کاهش زمان گزارشگری و ایجاد نظارت راهبری از دیگر ویژگی‌های این سامانه‌ است و امیدواریم بتوانیم در این حوزه با هوشمندسازی یک رویکرد تعاملی داشته باشیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های بین دستگاهی بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین گفت: یکی از وظایف اساسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حفظ و تبیین دفاع مقدس  است و در همین حوزه محور‌های جهاد تبیین در حال احصا است و پس از آن ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها