استانداری آذربایجان غربی:

فرماندهی انتظامی کشور از اقتدار خوبی در منطقه برخوردار است

«معتمدیان» گفت: نیروی انتظامی امروز از اقتدار خوبی در منطقه و استان برخوردار است و جایگاه ویژه‌ای در تامین امنیت کشور دارد.
کد خبر: ۵۱۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ - 28April 2022

نیروی انتظامی از اقتدار خوبی در منطقه برخوردار است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان غربی امروز (پنجشنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی به جایگاه ویژه این یگان در تامین امنیت اشاره کرد و اظهار داشت: اگر به چهار دهه گذشته ایران و نا امنی‌ها و فتنه‌های قومی که در اوایل انقلاب در کشور صورت می‌گرفت نگاه کنیم می‌بینیم که امروز با اشرافیت و اقتدار نیروهای مسلح امنیت پایداری در جای جای ایران اسلامی برقرار شده است.

وی وجود امنیت را باعث جهش و شتاب در اقدامات و عملکرد‌های توسعه همه جانبه استان برشمرد و افزود: در همین استان آذربایجان غربی به دلیل شرایط جغرافیایی و مرزی بودن آن وجود امنیت باعث شده فرصت های بی شماری در عرصه تجارت بین الملل ایجاد شود.

معتمدیان با بیان اینکه نیروی انتظامی بحمدلله امروز از اقتدار خوبی در منطقه و استان برخوردار است اضافه کرد: صیانت از مرزها و مبارزه با قاچاق مواد مخدر از جمله اقدامات قابل تقدیری است که به جهت تلاش کارکنان این مجموعه و سایر نیروهای مسلح حاصل شده است.

وی یکی از موضوعات مهم و اولویت دار استان آذربایجان غربی را انسداد مرز عنوان کرد و گفت: این موضوع نیاز به یک نگاه ملی و عزم جدی دارد تا تحقق یابد.

استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: یکی از ویژگی های این استان اتحاد و انسجامی است که در بین نیروهای مسلح ، نیروهای امنیتی، قضایی و ارکان مدیریتی آن وجود دارد.

وی افزود:  از قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیز قدردانی می کنیم که علاوه بر مسولیت تامین امنیت در کشور، در عرصه های اجتماعی و فرهنگی و محرومیت زدایی نیز نقش اثرگذاری دارند.

معتمدیان، سردار خرم نیا فرمانده پیشین انتظامی استان آذربایجان غربی را جز فرماندهان لایق و دلسوز و  انقلابی معرفی کرد و برای سردار «جهانبخش» فرمانده جدید نیروی انتظامی استان آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار