بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش از پایگاه شهید یاسینی

امیر سرتیپ واحدی با حضور در پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.
کد خبر: ۵۱۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ - 28April 2022

بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش از پایگاه شهید یاسینیبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش (نهاجا) با حضور در پایگاه هوایی شهید یاسینی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و ارزیابی توان رزمی این یگان، چندین طرح آموزشی و پشتیبانی را نیز افتتاح کرد.

امیر واحدی در این بازدید در جمع خلبانان ضمن تاکید بر لزوم حفظ آمادگی و ادتقای توان رزمی اظهار داشت: پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر در مهم‌ترین عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس نقش اساسی برعهده داشته است؛ چنانکه صدام حسین در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود ما با دو کشور می‌جنگیم، یکی ایران و یکی پایگاه هوایی بوشهر.

فرمانده نهاجا با اشاره به اینکه تیزپروازان نیروی هوایی با غیرت و همتی بزرگ مقابل دشمن مقابله کردند، افزود: شهدای نیروی هوایی در دفاع از این نظام و انقلاب با همتی بی بدیل حماسه بزرگی خلق کردند و بحمدلله این میراث معنوی و ارزشمند امروز در جوار خلیج همیشه فارس به دستان با کفایت خلبانان پایگاه شکاری شهید یاسینی سپرده شده است و قطعاً در صورت نیاز همان جانبازی‌ها و جانفشانی‌ها قطعاً تکرار خواهد شد.

وی در حاشیه این بازدید، در دیدار چهره به چهره و صمیمی با کارکنان دارای شرایط خاص، دستورات لازم برای رفع مشکلات آن‌ها را صادر کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار