بیانیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مناسبت روز قدس

سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در آستانه روز قدس ضمن دعوت از همه مسلمانان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین بیانیه‎ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹ - 28April 2022

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در آستانه روز قدس ضمن دعوت از همه مسلمانان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین بیانیه‎ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

ابتکار حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، اقدامی دوراندیشانه و ماندگار بود که موجب یادآوری مظلومیت مردم رنج دیده فلسطین و همبستگی بین‌المللی مسلمانان و آزادیخواهان جهان در اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی شده است.

روز قدس، میراث گرانبهای پیر فرزانه انقلاب اسلامی ؛حضرت امام خمینی قدس سره است که با زمان شناسی، ژرف اندیشی و درایت این رهبر بزرگ جهان اسلام پایه گذاری شد تا مسئله فلسطین، قبله گاه اول مسلمین و پاره تن جهان اسلام با وجود همه تلاش‌های دشمنان برای به فراموشی کشاندن آن ، هیچ گاه دچار مرور زمان نشود و مسلمانان تمام تلاش خود را برای از بین بردن این غده چرکین در سرزمین اسلامی به کار بندند.

اکنون به فضل الهی و به جهت بیداری اسلامی ، جهان نظاره گر خیزش یکپارچه امت اسلامی و آزادی خواهان جهان است و روز قدس فراتر از مرزهای ایران و حتی فراتر از مرزهای جهان اسلام، به یک روز جهانی تبدیل شده و مسلمانان آزاده جهان با وجود همه فشارهای نظام‌ سلطه، با اتحاد و یکدلی ضرورت مبارزه با این رژیم جعلی را به‌خوبی درک کرده و برای بازگشت قبله اول مسلمانان به دامن اسلام مجاهدت می‌کنند.

سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پایان ضمن پاسداشت این همدلی و همراهی با ملت قهرمان فلسطین و گرامیداشت راهبرد توحیدی معمار کبیر انقلاب اسلامی با دعوت از مردم سرزمین 3 هزار و 535 شهید سرافراز این استان برای اقدام همگانی مبتنی بر راهبرد جهاد تبیین در جهت روشن ساختن اذهان عمومی از جنایات اسرائیل غاصب و تبلیغات دروغین استکبار جهانی، اعلام می دارد خانواده بزرگ پاسداران و بسیجیان این خطه از ایران اسلامی همگام با ملت عزیز ایران و سایر مسلمانان جهان در مراسم حماسی روز جهانی قدس حضور انقلابی و معنوی خویش را به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها