به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

دیدار وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران با خانواده "شهید محمد عشایری" در ساری

به مناسبت هفته دولت، وزیر ورزش و جوانان به همراه فلاح استاندار مازندران با مادر فداکار و مقاوم کارمند "شهید محمد عشایری" دیدار و صبر و پایداری این الگوی شجاعت و استقامت را مورد تمجید و ستایش قرار داد.
کد خبر: ۵۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ - 29August 2015

دیدار وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران با خانواده

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، به مناسبت هفته دولت دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه فلاح استاندار مازندران با مادر فداکار و مقاوم کارمند شهید دوران هشت سال دفاع مقدس محمد عشایری دیدار نموده و صبر و پایداری این الگوی شجاعت و استقامت را مورد تمجید و ستایش قرارداد.

 در این دیدارمادر شهید محمد عشایری در فضایی نورانی و معطر به عطر ایثار و شهادت به بیان خصوصیات اخلاقی فرزند شهیدش پرداخت.

وی ضمن تشکر از حضور وزیر ورزش و جوانان در منزلشان،خواستار ادامه راه شهدا از سوی مسئولین شد.
وزیر ورزش و جوانان نیز دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران را یک افتخار و تکلیف برای همه مسئولین دانست.

همچنین استاندار مازندران گفت: امنیت و آرامش امروز کشور ما مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی ایثارگران است.

دکتر ربیع فلاح افزود: با هماهنگی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران هرهفته به دیدار خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان رفته و از نزدیک با آنان دیدار و مسائل ایثارگران عزیزرا از نزدیک مورد بررسی و پیگیری قرار می دهیم.

در این دیدار که فرماندار ساری، مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، تربیت بدنی، روابط عمومی استانداری و رئیس بنیاد شهید ساری حضورداشتند وزیر ورزش و جوانان با اهدای لوح تقدیر از این مادر بزرگوار و صبور تجلیل کرد.

یادآور می شود شهید والامقام محمد عشایری متولد سال 1341 است که در سال 65 در منطقه مهران مجروح و در4 خرداد 67 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار