یادداشت/ محمدامین میربلوچزهی

قدس قلب محور مقاومت

قدس شریف به عنوان قبله گاه نخستین و محل معراج پیامبر اسلام، قلب محور مقاومت بوده و هم اینک با گذشت حدود هشت دهه فشار و ظلم و جنایت صهیونیستها به حمایت و پشتیبانی همه جانبه مسلمانان و ملل آزاده دنیا نیاز دارد.
کد خبر: ۵۱۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ - 28April 2022

گقدس قلب محور مقاومت// نمایه عکس نداردروه استان‌های دفاع‌پرس - محمدامین میربلوچ‌زهی؛ قدس شریف به عنوان قبله گاه نخستین و محل معراج پیامبر اسلام، قلب محور مقاومت بوده و هم اینک با گذشت حدود هشت دهه فشار و ظلم و جنایت صهیونیستها به حمایت و پشتیبانی همه جانبه مسلمانان و ملل آزاده دنیا نیاز دارد.

بیت المقدس، سرزمین پاک انبیاء و قدمگاه نیکان بوده، بنابراین سکوت سران کشورهای اسلامی در قبال موضوع فلسطین جایز نیست و مجاهدان امت باید سینه سپر کرده و برای نابودی غده سرطانی اسرائیل در عرصه جهاد و کارزار و دفاع حضور پیدا کنند.

جبهه مقاومت و مقابله با استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی نباید تنها بماند و رزمندگان سپاه اسلام باید یکپارچه به پا خیزند و ریشه ظلم و ستم جنایتکاران را بخشکانند.

حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس کمترین اقدام برای محکوم کردن جنایت های صهیونیستها در مناطق فلسطینی نشین است.

مجاهدان امت اسلام باید مورد حمایت سران کشورهای مسلمان واقع شده و برای نجات قدس در صحنه مقاومت حضور پیدا کنند.

امروز امت اسلامی در شرایط حساس و دشواری قرار دارد و باید روش فاتحان قدس (فاروق اعظم رضی الله و عنه و صلاح الدین ایوبی رحمت الله علیه) در پیش گرفته شود تا قدس شریف از چنگ ظالمان نجات یابد.

نجات قدس شریف در زنده نگهداشتن سیرت نبوی و آل و اصحاب رسول اکرم صلی الله و علیه وسلم و چنگ زدن به ریسمان قرآن کریم و انسجام امت و احیای فریضه مهم جهاد است.

ترک جهاد و دوری از جهاد و مقاومت سبب گستاخی دشمنان اسلام گردیده و سالهاست مستکبران دنیا از این موضوع به نفع خود بهره برداری کرده و به امت اسلام و مجاهدان و اعضای فداکار جبهه مقاومت برچسب تروریست زده و اینگونه مسلمانان را خوار و ذلیل کرده اند.

تداوم راه شهیدان راه مقاومت و از جمله احیاگر و سردار جبهه مقاومت شهید سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی سبب عظمت و اقتدار امت اسلامی و دلگرمی مردم مظلوم فلسطین شده و قدس شریف را از چنگ ظالمان نجات می دهد.

همانگونه که در بیانیه سپاه پاسداران به مناسبت روز قدس آمده: نفس‌های تل‌آویو به شمارش افتاده و غاصبان قدس شریف به سرعت به زوال قطعی و پایان خود نزدیک‌تر می‌شوند و ان شاءالله این مهم محقق شدنی است.

گفتمان مقاومت و حمایت فلسطین محور ساطع شده از ایران اسلامی؛ تنها راه حل مسئله فلسطین را اخراج اشغالگران و برچیدن بساط صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی، بازگشت آوارگان و مهاجران فلسطینی و برگزاری انتخابات آزاد برای تحقق اراده آنان در تعیین سرنوشت خود می‌داند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار