مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

روزشمار پایان عمر رژیم غاصب صهیونیسم فعال شده است

«موسوی» با اشاره به اینکه روزشمار پایان عمر رژیم غاصب صهیونیسم فعال شده است، گفت: با وجود تلاش اسرائیل برای امن نشان دادن شرایط اما همه جهان در انتظار افول این کشور هستند.
کد خبر: ۵۱۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷ - 28April 2022

سرهنگ پاسدار سید «شمس‌الدین موسوی» امروز در گفتگو با خبرنگار  دفاع‌پرس در زنجان اظهار داشت: امام راحل روز قدس را روز جهان اسلام نام‌گذاری کردند تا اهمیت این روز بر همگان مشخص شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه در زمانی که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نامگذاری شد هیچکس تصور نمی‌کرد امروز این آیین در 80 کشور جهان گرامی داشته شود، بیان کرد: این روز هم‌اکنون در اقصی نقاط جهان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه روز قدس روز جهان اسلام و نام‌گذاری این روز زمینه‌ساز ایجاد جبهه مقاومت اسلامی شده است، عنوان کرد: ایران پیشران دفاع از فلسطین بوده و هست.

موسوی با بیان اینکه کشورهای عربی مدعی اتحاد نیز به اندازه لازم حامی فلسطین نیستند، گفت: امروز کشورهای جهان یک به یک در حال عادی‌سازی روابط خود با رژیم غاصب صهیونیسم هستند.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه تا مشکل فلسطین حل نشود مشکل دنیای اسلام رفع نخواهد شد، ادامه داد: کشورهای عربی با عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل موجب مشروعیت این کشور نخواهند شد.

وی با بیان اینکه یمن سخترین شرایط را در جنگ با عربستان تحمل می‌کند، گفت: این مقاومت موجب شده دشمن در مقابل آن کوتاه بیاید.

موسوی با بیان اینکه اسرائیل تنها دشمن فلسطین نبوده و دشمن جهان اسلام و آزادی خواهی است، گفت: هر جا حقی خورده می‌شود و ظلمی در جریان است نقس اسرادیل دیده می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه آنچه در فلسطین مطرح است بحث یهود نیست بلکه بحث رژیم نژاد پرست صهیونیسم است، ادامه داد: امام (ره) دنیا را علیه این رژیم شوراند.

وی با اشاره به اینکه امروز اسرائیل برای همه دنیا به ویژه منطقه خطرناک است، گفت: مساله سودان، سوریه و ... از جمله تاثیرات حضور اسرائیل در منطقه است.

موسوی با اشاره به شعار نیل تا فرات توسط رژیم غاصب صهیونیسم اضافه کرد: تصمیمات هوشمندانه رهبر معظم انقلاب مانع تحقق این آرمان شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه جدای از دولت‌ها مردم و گروه‌های آزادی خواه در بخش‌های مختلف جان از ظلم وارده به مردم فلسطین بیان کرد: جمهوری اسلامی علم حمایت از مظلومان سراسر جهان را برافرشته است.

وی با بیان اینکه دشمان تللاش می‌کنند با شعارهای کذایی در مورد علت و فلسفه مقابله ایران با ظالمان این اقدام را گفنت: رهبر انقلاب اسلامی در سخنانان خود تاکید کردند اگر امروز با داعش در منطقه مقابله نمی‌شد باید در داخل کشور با آن بجنگیم که همین اتفاق نیز افتاد.

موسوی با بیان اینکه سال‌هاست خاورمیانه به دلیل حضور اسرائیل درگیر جنگ است، گفت: امنیت منطقه باید توسط خود کشورهای منطقه تامین شود و این تئوری اسلام هراسی و ایران هراسی به این دلیل است که رژیم اسرائیل از نفوذ ایران در منطقه نگران است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه روزشمار رژیم غاصب صهیونیسم فعال شده است، گفت: با وجود تلاش اسرائیل برای امن نشان دادن شرایط اما همه جهان در انتظار افول این کشور هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها