روز قدس روز دادخواهی علیه ظالمان و غاصبان جهان است

سردار «جعفری» روزقدس را روز تجلی وحدت و روز اثبات وفاداری در دفاع از آرمان و ارزش‌های اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: روز قدس روز دادخواهی علیه ظالمان و غاصبان جهان است.
کد خبر: ۵۱۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ - 28April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «غلامرضا جعفری» فرمانده انتظامی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران با اشاره به روز جهانی قدس، اظهار داشت: در جمعه آخرماه مبارک رمضان بار دیگر مردم روزه‌دار در خروش و کوششند این مسیر تاریخی را با توشه و توان کافی و با اراده مردم غیرتمند دوستدار قدس در همه جهان محقق کنند.

سردار جعفری تصریح کرد: روز قدس یادگار امام راحل"ره"در تحقق تبلور عینی حمایت مردمی ملت‌های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین درمقابل اشغالگری صهیونیست است، روزی که همه آزادی‌خواهان جهان در محکومیت ظلم و جنایت‌ رژیم غاصب اسرائیل، فریاد دادخواهی سر می دهند و جنایت‌ و ددمنشی این غاصبان را محکوم می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: ابتکار هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی"ره"در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، در حقیقت خون تازه‌ای است که در رگ های امت اسلامی جریان می‌یابد و جلوی فراموشی آن را می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار