جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:

فلسطین به تکنولوژی‌های برتر نظامی دست پیدا کرده است

سردار شرفی گفت: اگر در گذشته فقط ملت فلسطین می‌توانستند با مشت‌های گره کرده و سنگ از قبله اول مسلمین دفاع کنند، الان به قابلیت‌ها و تکنولوژی برتر نظامی دست پیدا کرده اند.
کد خبر: ۵۱۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ - 29April 2022

امروز فلسطین به ابزار و تکنولوژی‌های برتر نظامی دست پیدا کرده استسردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: همانطور که می‌دانید قبله اول مسلمین ما سالیان سال هست که در تحت محاصره و اسارت بدترین آدم‌های کره زمین است و مردم فلسطین هم در سختترین شرایط، ولی با انگیزه الهی بالا از قدس شریف دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که همه مردم باید در صحنه حضور داشته باشند و برای دفاع از فلسطین فریاد بزنند. پیامبر فرمودند اگر کسی در گوشه‌ای مورد ظلم و ستم قرار بگیرد و از مسلمین کمک بخواهد ومسلمانان به داد او نرسند مسلمان نیستند.

جانشین معاون همانگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: لذا ما خوشحالیم که امروز این نصیب ما شده که در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنیم و می‌ایستیم و از فلسطین مجروح حمایت می‌کنیم تا انشالله سرزمین فلسطین به مردمان اصلی خود برسد و قدس شریف آزاد شود.

وی در پاسخ به این سوال که شاهد نمایش برخی از موشک‌ها هستیم پیام نمایش این موشک‌ها برای برخی از کشور‌ها که به دنبال شیطنت هستند، چیست؟ گفت: ملت عزیز ما دفاع از فلسطین را از راهکار‌های نرم شروع کردند یعنی اعتراضات خیابانی، موضوع گیری‌ها بر علیه رژیم غاصب، سخنرانی ها، اما به نظر می‌رسد رژیم غاصب نمی‌خواهد درس عبرت بگیرد بنابراین ما ملت مسلمین روز به روز تاکتیک‌های خودشان را عوض می‌کنند خداروشکر ملت مسلمان جهان به ظرفیت‌های خوب آفندی و پدافندی رسیده است.

سردار شرفی ادامه داد: در حال حاضر نسبت به گذشته خیلی متفاوت است اگر در آن دوران فقط ملت فلسطین می‌توانستند با مشت‌های گره کرده و سنگ از قبله اول مسلمین دفاع کنند الان به قابلیت‌ها و تکنولوژی برتر نظامی دست پیدا کرده اند همین موشک‌ها این قابلیت در اختیار مردم فلسطین است و ملت ایران نیز از آن بهره‌مند است. پیام این‌ها کاملا روشنی دارد اگر این سرزمینی که توسط اسرائیل غاصب غصب شده اگر با روش‌های نرم پاسخ ندهد طبیعی است از راه‌های سخت و برخورد مسلحانه از این ملت شریف دفاع خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: می‌بینید که دشمن ترسیده و هراسان هزاران نفر از افراد خودرا به دلیل همین راهپیمایی آرایش نظامی داده است و ما مطمئن هستیم که با همین این ایستادگی و با استفاده از تمام ابزار و تکنولوژی فناوری‌های مختلف قدس شریف آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها