فرمانده قرارگاه عمار:

راه نابودی اسرائیل تقویت جبهه مقاومت است

حجت‌الاسلام«طائب» گفت: تنها راه نجات جهان اسلام حذف رژیم صهیونیسم از صفحه روزگار است و راه تحقق شدن آن قوت یافتن جبهه مقاومت، حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های مقاومت است.
کد خبر: ۵۱۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ - 29April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، حجت‌الاسلام «مهدی طائب» فرمانده قرارگاه عمار، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان اظهار داشت: دشمن مومنان، دشمن پیامبر است و دشمن پیامبر دشمن خداوند است.

وی با اشاره به اینکه شدیدترین جنایات علیه مؤمنین و علیه عصمت و طهارت از ناحیه یهود است، گفت: از زمان مبعوث شدن پیامبر ۷۳ جنگ علیه ایشان بود.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه محور همه این جنگ‌ها یهود بوده که در اسرائیل ظهور کرده است، گفت: کار این افراد جنگ است و این‌ها همواره یک هجوم پیوسته آشکار و پنهان انجام می‌دهند، همین است که جهان اسلام درگیر این‌ها شده است.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اینکه هر موقع جهان به اسلام نزدیک شود به سامان یافتن بشریت نزدیک می‌شود، گفت: آمریکایی‌ها یک روز بفهمند که صهیونیست‌ها چه کاری برای آن‌ها کرده‌اند، انتقام سختی از آن‌ها می‌گیرند.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه غالب حاکم بر اقتصاد آمریکا صهیونیست‌ها هستند، گفت: همین برج‌های دوقلو که نماد صهیونیست است.

وی با بیان این‌که اروپا با تحریم کردن چه سودی می‌برد، در حالی که به صلاحش است که با ایران در ارتباط باشد، گفت: این آمریکا از ابتدا تحریم را شروع و با ما قطع ارتباط کرد؛ اما ما این کار را نکردیم که این تحریم هم به ضرر خودشان است که ۴۳ سال است این ضرر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اساسا نسبت جمهوری اسلامی با اسرائیل چیست، آیا ما با آن‌ها مشکل داریم یا آن‌ها با ما مشکل دارند؟ ما شروع‌کننده این درگیری هستیم یا صهیونیست‌ها؟ اظهار داشت: وقتی انقلاب شد حق ما بود که بگوئیم می‌خواهیم با کدام کشور ارتباط داشته باشیم یا نداشته باشیم، ما هم اعلام کردیم که قدس برای فلسطین است و آن‌ها حق دارند، وقتی این کار را کردیم اسرائیل به ما اعلان نبرد داد، به آمریکا گفت این‌ها را تحریم کن، و همان اول به تحریک اسرائیل، آمریکا پول‌ها را بلوکه کرد و تجهیزات خریداری شده را به ایران نداد.

حجت‌الاسلام طائب اظهار داشت: قدرت حقیقی یعنی قدرت مردم‌پایه و قدرت یک امام و مردم‌پایه بودن یک حکومت در جنگ‌ها مشخص می‌شود و دشمن این قدرت را در کشور ما متوجه شده است.

فرمانده قرارگاه عمار گفت: تنها راه نجات جهان اسلام حذف رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار است و راه تحقق شدن آن قوت یافتن جبهه مقاومت، حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های مقاومت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار