مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه کرمانشاه:

امروز هر اقدام اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند

حجت‌الاسلام «جلیلیان» با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دفاع از فلسطین روند جدیدی پیدا کرده و مانند گذشته نیست که اسرائیلی‌ها بخواهند هر کاری را انجام دهند، گفت: امروز هر اقدام اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند و این مایه امید برای فلسطین و افتخار برای امت اسلامی است.
کد خبر: ۵۱۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵ - 29April 2022

آوارگی از وطن روشن ترین و بارزترین مصداق مظلومیت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، امروز در مراسم روز جهانی قدس شهرستان روانسر و در اجتماع راهپیمایی‌کنندگان، اظهار داشت: آوارگی از وطن روشن‌ترین و بارزترین مصداق مظلومیت است و مردم فلسطین، چون آواره و توسط رژیم غاصب صهیونیستی به آن‌ها ظلم شده است، مظلوم هستند.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و نامگذاری حکیمانه امام راحل (ره)، روح امیدی در جامعه اسلامی دمیده شده و روز به روز به عظمت، صلابت و انسجام روز قدس افزوده می‌شود، گفت: ایران اسلامی پرچمدار دفاع از مظلومان جهان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: برای دفاع از دین خدا باید در مقابل مستکبرین قیام و شورش کرد و اگر مردم فلسطین بخواهند نجات پیدا کنند، با سازش رهایی نمی‌یایند؛ بلکه باید همین راه قیام را با اقتدار ادامه دهند.

وی ادامه داد: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ارزشمند و مبارک است؛ چراکه برای برای دفاع از مظلوم، بشریت و انسانیت و ارزش‌های الهی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام جلیلیان با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دفاع از فلسطین روند جدیدی پیدا کرده و مانند گذشته نیست که اسرائیلی‌ها بخواهند هر کاری را انجام دهند، اضافه کرد: امروز هر اقدام اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند و این مایه امید برای فلسطین و افتخار برای امت اسلامی است.

وی با بیان اینکه هدف آمریکا، اسرائیل، انگلیس و غربی‌ها دشمنی با عالم اسلام است و در این راستا هر روز یک توطئه دارند، گفت: آنان دوستدار شیعه و سنی نیستند و می‌خواهند وحدت شیعه و سنی را از بین ببرند و با ایجاد یک غده سرطانی در منطقه، به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: هدف گسترده آن‌ها تفرقه و شکستن عزت اسلامی است؛ اما شیعه و سنی در کشور و به ویژه در استان کرمانشاه با هم وحدت دارند و در عرصه‌های مختلف و با بصیرت در کنار هم حضور دارند.

حجت‌الاسلام جلیلیان افزود: مردم منطقه اورامانات در صحنه‌های وحدت‌فرین انقلاب اسلامی و دفاع از انقلاب وفاداری خود را ثابت کرده‌اند و در کنار اهل تشیع از این مرز و بوم دفاع کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار