امام جمعه آبادان:

قبله اول مسلمانان امروز به محل مبارزه جهان اسلام با استکبار تبدیل شده است

غبیشاوی گفت: فلسطین قبله اول مسلمانان امروز به محل مبارزه جهان اسلام با استکبار تبدیل شده است و ملت ایران نیز با شهادت «قاسم سلیمانی» در قله افتخار ایستاده که باید قدردان آن باشیم.
کد خبر: ۵۱۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ - 29April 2022

قبله اول مسلمانان امروز به محل مبارزه جهان اسلام با استکبار تبدیل شده استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «عبدالحسین غبیشاوی» در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبادان اظهار داشت: فلسطین امروز در اسارت نیست و وعده‌های امام خمینی (ره) در مورد شکست اسراییل محقق شده است.

وی افزود: فلسطین قبله اول مسلمانان امروز به محل مبارزه جهان اسلام با استکبار تبدیل شده است و ملت ایران نیز با شهادت «قاسم سلیمانی» در قله افتخار ایستاده که باید قدردان آن باشیم.

خطیب جمعه آبادان با یادآوری اینکه قدس به همه مسلمانان جهان تعلق دارد و تنها به فلسطین مربوط نمی‌شود، گفت: امروز در مساله فلسطین، بحث جهان اسلام و دفاع از حرمت و حیثیت مسلمانان مطرح است.

غبیشاوی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه تحول انسان به سمت کمال است، افزود: عید سعید فطر عید وحدت و انسجام مسلمانان است.

خطیب جمعه آبادان یادآور شد: اهل ایمان با انجام اعمال ماه مبارک رمضان با بهره‌مندی از سفره گسترده الهی و با سرنوشت جدید رقم خورده در شب قدر، حیات دوباره ای پیدا می‌کنند.

وی با تبریک روز کارگر گفت: جامعه عزتمند کارگری کشور از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون همواره به عهد خود با آرمان‌های نظام و رهبری عزیز وفادار بوده و در تحقق اهداف جمهوری اسلامی و پیشرفت اقتصادی کشور نقشی بی‌بدیل ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار