سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه در روز قدس:

خط مقاومت اسلامی برخواسته از انقلاب اسلامی است

«قنبری» گفت: خط مقاومت اسلامی برخواسته از انقلاب اسلامی بوده که افراد شجاعی را در یمن، افغانستان، سوریه و فلسطین تربیت کرده است.
کد خبر: ۵۱۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰ - 29April 2022

خط مقاومت اسلامی برخواسته از انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «حشمت الله قنبری» استاد دانشگاه تهران امروز در خطبه‌های پیش از نماز جمعه شهرستان کرمانشاه در روز جهانی قدس، اظهار داشت: یهودیان در تورات یک خرافه را به اسم کتاب مقدس به جامعه بشری تحویل داده و آن خرافه را نهادینه کردند و تا امروز آن خرافه را تکرار می‌کنند.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گفت:خط مقاومت اسلامی برخواسته از انقلاب اسلامی بوده که افراد شجاعی را در یمن، افغانستان، سوریه و فلسطین تربیت کرده است.

وی افزود: به گفته یهودیان اسرائیل به معنای کسی است که در نبرد با خدا پیروز شده و تنها اولاد آدم بنی اسرائیل و یهودند و بقیه مردم غریبه هستند.

قنبری تصریح کرد: اگر یک یهودی غیر یهودی را به قتل رساند فقط می‌تواند دیه آن را پرداخت کند ولی اگر یک یهود کشته شود تمام آشنایان او باید تاوان داده و به قتل برسند و این تنها یکی از جنایات اسرائیل است.

وی گفت: زمین را ارث خود می‌دانند و هرجایی که نفسی کشیده می‌شود متعلق به خود دانسته و در پیش همه انبیا مخصوصاً حضرت عیسی (ع) و حضرت موسی (ع) اولین دست اندازهای محکمی را ایجاد کردند.

خاطر نشان کرد: تغییر سرنوشت توسط یک موعود در تورات ذکر شده و یهودیان هنگامی که ادعای یاری کردن موعود را داشتند عرصه را بر حضرت مریم و حضرت عیسی که تازه چشم به جهان گشوده بود تنگ کردند.

وی بیان کرد: قبل از ولادت پیامبر اکرم (ص) به دنبال حذف و ترور اجداد پیامبر بوده و از جناب هاشم تا عبدالله پدر پیامبر اکرم (ص) را به گونه‌ای حذف کردند و برای از بین بردن خود پیامبر اکرم (ص) تلاش کردند.

قنبری گفت: صهیونیست‌ها اگر در دنیا قدرت پیدا کنند با انسانیت کاری می‌کنند که هیچ فرد قسی القلبی انجام نمی‌دهد.

وی افزود: خط مقاومت اسلامی برخواسته از انقلاب اسلامی بوده که افراد شجاعی را در یمن، افغانستان، سوریه و فلسطین تربیت کرده است.

قنبری بیان کرد: روز قدس روز میثاق ما با اسلام است و روزی خواهد آمد که نماز جمعه به امامت امام زمان (عج) اقامه خواهد شد و این روز بسیار نزدیک است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار