دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

روز قدس مختص همه مظلومان جهان است/ آمریکا بزرگترین دشمن اسلام

دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنرانی روز قدس در این کشور گفت: کشورهای عربی که رژیم جعلی اسرائیلی را به رسمیت شناختند، خائن به مسلمانان عالم هستند.
کد خبر: ۵۱۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ - 29April 2022
روز قدس مختص همه مظلومان جهان است/ آمریکا بزرگترین دشمن اسلامبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مردم روزه دار پاکستان امروز جمعه مصادف با روز جهانی قدس به‌رغم مقررات کرونایی در این کشور، با برگزاری راهپیمایی گسترده‌ای در اسلام آباد و دیگر شهرها با سر دادن شعارهای ضدصهیونیستی و ضدآمریکایی، ضمن حمایت از مقاومت مردم فلسطین و آرمان‌های آنان، تصمیم رژیم اشغالگر قدس برای ضمیمه کردن اراضی اشغالی را محکوم کردند.
 
صدها نفر از نمازگزاران، فعالان سیاسی و رهبران گروه‌های مذهبی پاکستان در اسلام‌آباد پایتخت این کشور، با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی، کشتار مسلمانان در یمن، سوریه، عراق و کشمیر ابراز داشتند.
 
دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنرانی در این راهپیمایی گفت: کشورهای عربی که رژیم جعلی اسرائیلی را به رسمیت شناختند، خائن به مسلمانان عالم هستند.
 
وی اظهار داشت: سیاستمداران کشور نباید به آمریکا اعتماد کنند، اعتماد به این شیطان بزرگ حماقت است.
 
وی با بیان اینکه آمریکا بزرگترین دشمن اسلام است، گفت: آمریکا و اسرائیل بدترین فاسقان و دشمنان اسلام هستند، مسلمانان عالم علیه جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین به میدان بیایند.
 
وی با بیان اینکه امت اسلامی باید از آرمان‌ها و مبارزه مردم مظلوم فلسطین حمایت و اقدامات جنایت کارانه رژیم نامشروع صهیونیستی را محکوم کنند، افزود: بخاطر بصیرت امام خمینی (ره) امروز مسئله فلسطین زنده است و از سراسر عالم برای حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین مردم از خانه های خود بیرون آمدند.
 
وی اضافه کرد: بنیانگذار پاکستان و علامه اقبال لاهوری همیشه از فلسطین حمایت کردند، امروز ما با پیروی از محمد علی جناح و اقبال لاهوری از مردم مظلوم یمن، بحرین، کشمیر و فلسطین حمایت می کنیم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار