استاد حوزه های علمیه خوزستان:

روز قدس به یک مطالبه جهانی تبدیل شده است

حجت الاسلام مرادحاجتی با اشاره به اینکه روز قدس به یک مطالبه جهانی تبدیل شده است، گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی و خوزستان قهرمان باز هم دعوت امام خود را لبیک گفتند و پاسخ محکمی به نفوذی های داخل که همواره درصدد ناامیدی مردم هستند؛ دادند.
کد خبر: ۵۱۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹ - 29April 2022

روز قدس به یک مطالبه جهانی تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین «میراحمدرضا مرادحاجتی» استاد حوزه های علمیه خوزستان امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در اهواز اظهار داشت: طبق فرمایش امام خمینی (ره) امت ایران از امت صدر اسلام والاتر است و دارای ویژگی فداکاری می باشد که در اعصار سابق دوران پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار نبوده است. این ویژگی در روز جهانی قدس تبلور کامل پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه روز قدس به یک مطالبه جهانی تبدیل شده است، افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی و خوزستان قهرمان با زبان روزه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، دعوت امام خود را لبیک گفتند و علاوه بر زدن مشت محکم بر دهان دشمنان خارج از کشور، پاسخ محکمی به نفوذی های داخل که همواره درصدد ناامیدی مردم هستند؛ نیز می دهند.

مرادحاجتی گفت: همانطور که حضرت امام فرمودند؛ روز قدس، روز اسلام و روز اثبات ارزش ها و آرمان های اسلامی است و الحق که مردم فهیم ما به خوبی از ارزش ها و آرمان های نظام هم در سطح ملی و هم در عرصه بین الملل دفاع می کنند که این امر، رسالت مسئولین را در خدمت به این ملت دوچندان می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها