یادداشت/ حجت‌الاسلام محمودی

صهیونیست‌ها شعار از نیل تا فرات را به گور می‌برند

صهیونیست‌ها شعار از نیل تا فرات را به گور خواهند برد و از ورق پاره‌های تاریخ ننگینشان نیز پاک خواهند کرد؛ چون امروز سایه عدالت انقلاب بر سرشان سنگینی کرده و بازوی پرتوان رهبر انقلاب اسلامی به بیخ گوششان رسیده و هل من مبارز می‌طلبد.
کد خبر: ۵۱۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۵ - 01May 2022

صهیونیست‌ها شعار از نیل تا فرات را به گور می‌برندگروه بین‌الملل دفاع‌پرس- حجت‌الاسلام محمد محمودی؛ ایران عزیز قرنی را سپری کرد که در ابتدا پیوسته تحت نفوذ نیرو‌های غربی و چشم‌رنگی بوده و صحنه‌هایی را به خود دید که خون هر غیرتمندی را به جوش و خروش وا می‌داشت. در این راه و مسیر بزرگمردان فراوانی کمر همت بستند تا مچ متجاوزان و سلطه جویان را بخوابانند.

اما بداندیشان و دشمنان این مرز و بوم که در طول تاریخ برق و ضرب شمشیر بران ملت ایران را به عینه دیده و چشیده‌اند با مکر و نیرنگ به پیشتیبانی جهل ضعف و سست عنصری پادشاهان نالایق، مانع مشت شدن انگشتان و یکی شدن عزم جزم این ملت قهرمان می‌شدند تا بتوانند به حیات منحوس خویش در کشور ما ادامه داده و نقشه ضعف اضمحلال و عقب افتادگی برای ما ترسیم می‌کردند.

چون اگر ایران اسلامی، ایران عاشورایی بیدار و یک‌دل باشد هیچ قدرتی چه شرقی چه غربی، آمریکا باشد یا روباه فرتوت انگلیس و نوچه‌های شیرده‌اشان در جغرافیای اسلام جایی نخواهند داشت. همین قرن در حالی به پایان رسید که معنای شعر بانوی آذربایجانی را بدین مضمون «ایرانیان که فر کیان آرزو کنند، نخست باید کاوه خویش جستجو کنند» را به وضوح و با غرور می‌بینیم.

رهبر حسینی ما جام‌جم دارد. جهان بین بصیر و با صلابت، چون البرز فرماندهان غیورمان در میادین سر افرازند، چون دماوند و ما سربازان چونان سبلان استواریم و گوش به زنگ منتظر یک فرمان. امروز تمام جبهه استکبار، امپریالیسم و مولود خبیث و نامشروع‌شان رژیم کودک‌کش صهیونیستی از پایان شوم خود بیمناک است، شعار از نیل تا فرات را به گور برده‌اند و حتی از ورق پاره‌های تاریخ ننگینشان نیز زدوده‌اند امروز سایه عدالت انقلاب بر سرشان سنگینی کرده و بازوی پرتوان رهبر انقلاب اسلامی به بیخ گوششان رسیده و هل من مبارز می‌طلبد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سلامی با همان صدای رسا که در مراسم تشیع پیکر مقدس شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس وعده انتقام سخت داد و دیری نپائید که امواج این غرش عین الاسد را لرزاند و پیکر دیو پوشالی استکبار، آمریکا را به آتش کشید.

امروز در غزه با همان شجاعت و با همان صلابت خبر از تحقق قریب الوقوع وعده رهبر عظیم الشان انقلاب داده و نابودی کامل رژیم کودک‌کش و مولود خبیث استعمار را نوید می‌دهد.

صهیونیست‌ها می‌دانند که روز قدس روز تجدید پیمان با علی (ع) و ذوالفقار است. روز قدس تکرار خیبر است و امروز همه ما به رهبرمان فرزند فرزند فاتح خیبر و فرماندهانمان لبیک گفته و اعلام می‌داریم که جان فلسطین جان ماست و غاصب فلسطین دشمن ماست، همه ما فرزندان مکتب حاج قاسم در مسیر اجرای این فرمان شهید «رعد حازم» هستیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها