به گزارش رسانه‌های عبری؛

نهاد‌های نظامی اسرائیل، هفته‌های سختی پیش‌رو دارند

رسانه‌های عبری‌زبان بعد از سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اذعان کردند که نهاد‌های نظامی رژیم صهیونیستی، هفته‌های سختی پیش‌رو دارند.
کد خبر: ۵۱۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸ - 30April 2022

نهاد‌های نظامی اسرائیل، هفته‌های سختی پیش‌رو دارندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شب گذشته (جمعه) رسانه‌های عبری‌زبان تاکید کردند که نهاد‌های امنیتی و نظامی رژیم موقت صهیونیستی در هفته‌های آینده با چالش‌های بزرگی روبه‌رو خواهند شد.

به گزارش شبکه خبری «المیادین» این ارزیابی وضعیت توسط رسانه‌های عبری‌زبان بعد از سخنرانی‌های «سیدحسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان و سردار «حسین سلامی» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس، صورت گرفت.

«حزی سمنتوف» تحلیلگر مسائل عربی در «شبکه ۱۳» تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص اظهار داشت: «دبیرکل حزب‌الله لبنان و فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران، هر دو حملات انفرادی فلسطینیان را تحسین و تشویق کردند. علاوه بر این، آنان فلسطینی‌ها را به انجام عملیات‌های بیشتری در داخل اسرائیل فراخواندند».

سمنتوف در اشاره به چالش‌های امنیتی و نظامی پیش‌روی رژیم صهیونیستی، اذعان کرد: «جنبش حماس به فعال‌کردن حملات انفرادی از جانب فلسطینیان در داخل سرزمین‌های اشغالی و طی هفته‌های آینده ادامه می‌دهد».

این در حالی است که سیدحسن نصرالله در سخنان روز جمعه خود، گفته بود که این عملیات‌های جهادی انفرادی از سوی فلسطینیان اعتماد اسرائیلی‌ها به ارتش و دولت‌شان را با قدرت متزلزل کرد؛ و این امر بازتاب‌های شدیداً بزرگی خواهد داشت.

روزنامه «اسرائیل هیوم» نیز ویدئویی از سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان را منتشر کرد که در آن خاطرنشان کرده بود: من اطلاع دارم که ایران به کشور‌های توافق صلح با اسرائیل گفته است که هر حمله‌ای به تهران از خاک آنان، با پاسخ قاطع به این کشور‌ها همراه خواهد بود؛ این پیامی بود که به قدس اشغالی نیز ارسال شد».

این روزنامه در پایان اذعان کرد که منظور سیدحسن نصرالله در این بخش از دو دولت عربی خلیج‌فارس، امارات و بحرین بود که در چارچوب توافقات ابراهیم، روابط‌شان را با رژیم صهیونیستی عادی کرده اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار