شهردار قزوین:

دفاع مقدس یک مبدا تاریخی برای کشور محسوب می‌شود

«صباغی» گفت: دفاع مقدس یک مبدا تاریخی برای کشور محسوب می‌شود و باید ارزش‌های آن حفظ شود که یکی از راه‌های حفظ و انتقال این ارزش ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس در استان‌ها است.
کد خبر: ۵۱۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ - 30April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «مهدی صباغی» شهردار قزوین امروز از پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قزوین بازدید کرد.

صباغی در این بازدید اظهار داشت: رزمندگان قزوین نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشته است و با نثار سه هزار شهید و ده‌ها هزار جانباز و ایثارگر دین خود را به نظام ادا کرده است، از این رو دفاع مقدس یک مبدا تاریخی برای کشور محسوب می‌شود و باید ارزش‌های آن حفظ شود که یکی از راه‌های حفظ و انتقال این ارزش ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس در استان‌ها است.

وی افزود: شهرداری قزوین یکی از اولویت‌های خود را ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس به عنوان سمبل و نمادی از شهدا و رزمندگان استان قزوین قرار خواهد داد.

صباغی خاطر نشان کرد: شهرداری قزوین از تمام ظرفیت خود در تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین استفاده خواهد کرد که امیدواریم هرچه زوتر شاهد بهره برداری از این پروژه مهم فرهنگی در قزوین باشیم.

سرهنگ «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین در ابتدای این نشست، گزارشی از آخرین وضعیت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها