پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

آثار «طالب‌زاده» نام وی را در تاریخ فرهنگ و هنر ایران زنده نگه می‌دارد

قاضی‌زاده هاشمی با صدور پیامی درگذشت مستندساز و سردار جبهه فرهنگی «نادر طالب‌زاده» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ - 30April 2022

آثار مرحوم «طالب‌زاده» نام وی را در تاریخ فرهنگ و هنر ایران زنده نگه می‌داردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «نادر طالب‌زاده» فعال رسانه‌ای و دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار پس از تحمل دوره‌ای بیماری روز گذشته (جمعه) درگذشت. به همین مناسبت «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

سلامٌ علیکم

درگذشت مستندساز و سردار جبهه فرهنگی «نادر طالب‌زاده» هنرمند انقلابی که از سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

این جهادگر عرصه فرهنگی آثار ماندگاری در جبهه جنگ نرم و فعالیت‌های درخشانی در تولید اثر و تربیت نیرو در عرصه‌های انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و عرصه بین‌الملل داشتند که همواره یاد و نام ایشان را در تاریخ فرهنگ و هنر ایران اسلامی زنده نگه خواهد داشت.

اینجانب درگذشت این هنرمند فرهیخته و فعال انقلابی را خدمت خانواده محترم آن مرحوم، اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و شاگردان ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و صبر جمیل و شکیبایی برای بازماندگان و علو درجات و رحمت واسعه الهی و همجواری با شهدای گرانقدر و همرزمانشان را برای ایشان از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار