پیام تقدیر امام جمعه و استاندار ایلام از حضور مردم استان در راهپیمایی روز قدس؛

شکوه ملت بزرگ ایران بار دیگر لرزه بر اندام کودک‌کشان انداخت

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار ایلام در پیام مشترکی از حضور آگاهانه و پرشور مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان ایلام در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کردند.
کد خبر: ۵۱۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ - 30April 2022

شکوه ملت بزرگ ایران بار دیگر لرزه بر اندام کودک‌کشان عصر حاضر انداختبه گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «اله‌نور کریمی‌تبار» نماینده ولی‌فقیه در ایلام و «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام در پیام مشترکی از حضور آگاهانه و پرشور مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان ایلام در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام و «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام به شرح زیر است:
 
 بسم الله الرحمن الرحیم
 
امروز همه به دادخواهی ملت مظلوم فلسطین آمدند و اعلام انزجار خود را در قالب یک موج انفجاری و قوی علیه رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش گذاشتند.
 
آری امروز مردم شریف و روزه‌دار استان ایلام که همواره ثابت کرده‌اند در راه دفاع از آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و نایب برحقش رهبر معظم انقلاب در دفاع از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین لحظه‌ای آرام نخواهند نشست و تا نابودی اسرائیل غاصب و آزادی قدس شریف در کنار فلسطینیان خواهند ماند.
 
و اکنون بعد از گذشت چهار دهه، شور و شکوه ملت بزرگ ایران اسلامی و دیگر مسلمانان جهان، بار دیگر لرزه بر اندام کودک‌کشان عصر حاضر و ایادی شرک و استکبار جهانی انداخت.
 
در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور آگاهانه، حماسی و مدبرانه‌ی ایلامی‌های عزیز در راهپیمائی باشکوه روز جهانی قدس، امیدواریم هر چه زودتر شاهد آزادی سرزمین فلسطین از زیر بار ستم غاصبان رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش باشیم و این پیروزی زمینه‌ای برای انقلاب جهانی حضرت ولی‌عصر (عج) باشد. ان‌شاءالله
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار