سرلشکر فیروزآبادی تأکید کرد

الگوگیری مسئولان کشور از شهیدان رجایی و باهنر برای بستن راه نفوذ آمریکا

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر می‌خواهیم راه‌های نفوذ آمریکا را ببندیم و سرحدات دفاع از خط امام(ره) را مستحکم کنیم باید مدیران کشور، شهیدان باهنر و رجایی را الگوی خودشان قرار دهند.
کد خبر: ۵۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ - 29August 2015

الگوگیری مسئولان کشور از شهیدان رجایی و باهنر برای بستن راه نفوذ آمریکا

به گزارش دفاع پرس به نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه عالی دفاع ملی اظهار داشت: رهبر عزیز انقلاب اسلامی حضرت امام خامنهای عزیز استراتژی بزرگ جمهوری اسلامی ایران مبنی بر سد کردن راههای نفوذ آمریکا که ممکن است به بهانه «برجام» به دنبال آن باشند را ابلاغ فرمودند. این استراتژی بزرگ در واقع دفاع از خط امام(ره) و نهضت حضرت امام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: خط امام(ره) و انقلاب اسلامی ویژگیهایی دارد؛ آن ویژگیها را هم در 14 خرداد سال جاری رهبر عزیز ما در حرم حضرت امام خمینی(ره) اینچنین مطرح فرمودند که "فرمایشات حضرت امام(ره) در هر امری باید مطالعه شود و پر تکرارترین و پر تأکیدترینش را شناسایی کنید و آنها را محورهای کارتان قرار دهید تا از خط امام(ره) دفاع  کرده باشید»؛ همچنین رهبر عزیز ما فرمودند که «اگر بر ویژگیهای خط امام(ره) تأکید نکنیم همه سیلی خواهند خورد».

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: این یک هشدار خیلی سنگین است؛ ما که شعار میدهیم «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» چرا باید راههایی را باز کنیم که از فرمایش رهبری برداشت بشود که ایشان هم سیلی خواهد خورد؟ «سیلی خواهیم خورد» یک واژه جمع است؛ یعنی همه سیلی خواهند خورد؛ بنابراین این موضوع به معنای مراقبت از نفوذ و مراقبت از خط امام(ره) است.

سرلشکر فیروزآبادی با طرح سؤالی مبنی بر اینکه آمریکاییها دشمن چه کسی هستند؟ گفت: آمریکاییها دشمن امام(ره) و خط امام(ره)، و دشمن اسلام ناب هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سپس با طرح این پرسش که آمریکاییها راه نفوذ را برای چه میخواهند؟ تصریح کرد: آنها قصد نفوذ دارند تا به اسلام ناب ضربه وارد کنند. مقام معظم رهبری میفرمایند «اگر به اسلام ناب لطمه بخورد، همه ما سیلی خواهیم خورد».

وی همچنین به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان حجتالاسلام والمسلمین باهنر و محمدعلی رجایی طبق فرمایش حضرت امام(ره) «الگوی مدیران انقلاب اسلامی» هستند. شهید باهنر الگوی مدیران روحانی و شهید رجایی الگوی مدیران دانشگاهی است.

عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه الگو بودن شهیدان رجایی و باهنر به این نیست که عکسهای آنها را به در و دیوار دانشگاهها و ادارات بزنیم و در خیابانها به نمایش بگذاریم، بیان داشت: الگو شاخصهایی دارد؛ باید شاخصهای این الگوها را شناسایی و در زندگی و مدیریتمان پیاده کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: انصافا شهیدان باهنر و رجایی در بستر انقلاب و در مبارزه سهمگین انقلابی، با تحمل شدائد مختلف پرورش یافتند و آبدیده شدند. آنها به امام(ره)، اسلام ناب و ارزشهای اسلامی اسلامی وفادار بودند و خودشان را با این ارزشها در یک مسیر انقلابی ساختند. این است که امام عزیز ما میفرمایند «این دو شهید، الگوی مدیران انقلاب اسلامی باید قرار بگیرند»؛ یعنی اینکه در عرصههای زندگی، تلاش، مجاهدت، زهد، عبادت، ولایتمداری، فداکاری و ایثار برای اسلام و انقلاب و ولایت و از همه مهمتر مردمی بودن و با مردم بودن؛ مردم را بشناسیم و بر اساس ویژگیهای مورد رضایت امام(ره) و مردم زندگی و حرکت کنیم. اینها ویژگیهای الگوی مدیریت انقلاب اسلامی است.

سرلشکر فیروزآبادی تأکید کرد: اگر میخواهیم راههای نفوذ آمریکا را ببندیم و سرحدات دفاع از خط امام(ره) را مستحکم کنیم باید مدیران کشور، شهیدان باهنر و رجایی را الگوی خودشان قرار دهند. باید با این الگوها مدیر و نماینده انتخاب و سازمانها و دستگاهها را اداره کرده و زندگی و مجاهدت کنیم تا انشاءالله راه نفوذ آمریکا بسته و خط امام(ره) کاملا حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها